  • 1. Data: 2009-10-02 12:16:30
    Temat: Dieter wszedlem w USD
    Od: " K" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W zeszlym roku zrobilem deal zycia na USD (17.09.08 po 2.23 jest slad na
    grupie). Teraz chce zrobic "prawie" to samo.

    Niech Jah ma w opiece USD i prognoze Dietera....

  • 2. Data: 2009-10-02 14:10:33
    Temat: Re: Dieter wszedlem w USD
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    ale to co ?
    kupiłeś po prostu dolary czy jakiś kontrakt ?
    bo chyba nie forex.

  • 3. Data: 2009-10-02 16:38:09
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "haze" <a...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > ale to co ?
    > kupiłeś po prostu dolary czy jakiś kontrakt ?
    > bo chyba nie forex.

    Przecież to to samo.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-10-02 17:08:42
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    K <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > W zeszlym roku zrobilem deal zycia na USD (17.09.08 po 2.23 jest slad na
    > grupie). Teraz chce zrobic "prawie" to samo.
    >
    > Niech Jah ma w opiece USD i prognoze Dietera....

    mam nadzieję że krótko, najwyżej średnio-terminowo, bo dolar to śmieć jak i
    gospodarka tego kraju

    pozdr
    IWSP

  • 5. Data: 2009-10-02 17:13:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mam nadzieję że krótko, najwyżej średnio-terminowo, bo dolar to śmieć jak
    > gospodarka tego kraju

    Taak.. W PRL'u to było super...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-10-02 18:09:02
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Taak.. W PRL'u to było super...

    1. USA nie jest państwem kapitalistycznym
    2. W Polsce jak dotąd za pieniądze podatników nie finansowano
    nieodpowiedzialnie zarządzanych banków, które w części pieniądze pomocowe
    wydały na konsumpcję np. na SPA (AIG) - to się nazywa ichnia sprawiedliwość
    społeczna
    3. USA gdy powstawały były krajem obietnic, nadziei, przedsiębiorczości,
    spójrz na wygląd przeciętnego Amerykanina w chwili obecnej a zrozumiesz
    dlaczego imperium amerykańskie zaczyna się chylić ku upadkowi
    4. Jak nazwiesz czarnoskórego czarnoskórym to Cię pozwie do sądu (bo jest
    Afroamerykaninem - ciekawe co za intelektualista to wymyślił)
    5. USA nie jest w stanie prowadzić zwycięskiej nowoczesnej wojny
    (terrorystyczno - partyzanckiej) - przegrywa wojnę za wojną, dopuszczając
    wroga do swych bram.

    1. Odnośnie PRL - cywilizacyjnie byliśmy do tyłu
    2. U schyłku były ograniczenia w dostępie do produktów (żywność, alkohol,
    słodycze) - tzw kartki.
    3. Takiego rozwarstwienia społecznego nie było
    4. Tak dużych przekrętów nie było
    5. Zadłużenie Polski wynosiło ok 40 mld USD, obecnie ponad 600 mld PLN co daje
    około 200 mld USD
    6. Emerytury pozwalały na godne na życie, a teraz będzie coraz gorzej (obecnie
    panująca idea to pracuj do śmierci)
    7. Obecna Polska to kraj sukcesu hochsztaplerów, łapówkarzy, uwłaszczonej
    nomenklatury (dziękuję panu panie Mazowiecki za grubą kreskę)

    życzę rzeczowej polemiki
    pozdr
    IWSP

  • 7. Data: 2009-10-02 18:22:37
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    a propos USA

    http://www.usdebtclock.org/

    dużo tych cyferek...

    pozdr
    IWSP

  • 8. Data: 2009-10-02 18:40:50
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > życzę rzeczowej polemiki

    Nie ma z czym polemizować za bardzo, niestety.

  • 9. Data: 2009-10-02 21:22:53
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 02-10-2009 o 20:09:02 Ireneusz Wik <i...@w...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > 1. Odnośnie PRL - cywilizacyjnie byliśmy do tyłu
    > 2. U schyłku były ograniczenia w dostępie do produktów (żywność, alkohol,
    > słodycze) - tzw kartki.

    Ale pamiętasz czy to z encyklopedii ?

    > 3. Takiego rozwarstwienia społecznego nie było

    na to trudno odpowiedzieć, bo o ile majatek stanowi teraz chlubę, to
    kiedyś zamoznośc ukrywano.
    Faktem jest że z kryzysu wyrosła niejedna fortuna.

    > 4. Tak dużych przekrętów nie było

    Ale były, choć może nie ta skala

    > 5. Zadłużenie Polski wynosiło ok 40 mld USD, obecnie ponad 600 mld PLN
    > co daje
    > około 200 mld USD

    Ale jaka była siła nabywcza tych 40 mld !
    Przecietna pensja 50-100 usd ? A teraz?

    > 6. Emerytury pozwalały na godne na życie, a teraz będzie coraz gorzej
    > (obecnie

    emerytury zawsze były żałosne, ale zgoda będzie gorzej.

    > panująca idea to pracuj do śmierci)

    trzeba przetrwać. Idea pokolenia obecnych emerytów to nic nie robić,
    przecież się nalezy.

    > 7. Obecna Polska to kraj sukcesu hochsztaplerów, łapówkarzy, uwłaszczonej
    > nomenklatury (dziękuję panu panie Mazowiecki za grubą kreskę)

    jest tego sporo fakt.
    Ale wracając do wątku - Wig20usd jeszcze nie zmienił trendu, więc
    trzymajcie rękę na pulsie.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2009-10-02 22:23:58
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > trzeba przetrwać. Idea pokolenia obecnych emerytów to nic nie robić,
    > przecież się nalezy.

    Chyba zapomniałeś że Ci emeryci całe życie pracowali, więc chyba się należy?