  • 1. Data: 2007-04-19 09:06:50
    Temat: GetinBank - kolejne dno organizacyjne
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Jak ktos wpisze 3 razy nieprawidlowe haslo to ....
    musi odwiedzic odzial, .... rozbawiaja mnie coraz bardziej z dnia na
    dzien. Radze wiec pilnowac idetyfikatorow bo zlosliwcow nie brakuje
    a znajac wasz idetyfikator zmusza was do odwiedzin w odziale.

    Przy okazji nie jak wpisalem trzy razy zle haslo, wiec sadze ze
    byc moze jakis robot to skanuje jaja panie radze posprawdzac czy macie
    jeszcze dostepy

    No to sie usmialem.

    Z takim poziomem bezpieczenstwa ide wlasnie zlikwidowac konto.

  • 2. Data: 2007-04-19 09:34:51
    Temat: Re: GetinBank - kolejne dno organizacyjne
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > jeszcze dostepy
    >
    > No to sie usmialem.
    >
    > Z takim poziomem bezpieczenstwa ide wlasnie zlikwidowac konto.

    mnie ten bank rozbił już na samym początku...w oddziale byłem 2x i
    niekompetencja pracowników i ich brak wiedzy nawet mnie powalił, a naprawdę
    spotkałem się już z różnymi przypadkami; rozumiem, że pracownik może być
    nowy i np. sie uczy, ale żeby przy każdym pytaniu zaglądać do instrukcji
    lub pytać się innych... ;-(

    mam tam konto oszczędnosciowe bez dostępu przez net (ponoc jak nie mam
    konta osobistego to nie moge miec dostępu internetowego), co miesiąc
    otrzymuje papierowy wyciąg i dbam o to, aby co jakiś czas wpłacić tam kilka
    groszy, zeby mi tego "fajnego" konta bank nie zamknął ze względu na brak
    obrotów ;-(

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-19 18:03:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mają konkretny punkt w regulaminie mówiący o braku obrotów?
    >
    > Arek

    nie musza miec, Prawo bankowe to umozliwia
    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-19 18:03:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości:
    <1...@n...home.net.pl>.
    ..

    Nie rozumiem, tzn. wcześniej się logowałeś a teraz już nie możesz bo
    ktoś/coś zna identyfikator a nie znal hasła i próbował?
    Hmm to może świadczyć, że "ciemna strona mocy" przewiduje popularność
    tego konta i już trenuje...

> [...]
    >spotkałem się już z różnymi przypadkami; rozumiem, że pracownik może być
    >nowy i np. sie uczy, ale żeby przy każdym pytaniu zaglądać do instrukcji

    Ja to znam z infolinii. Miły pan ale dosłownie na każde moje pytanie:
    "Przepraszam ale muszę się skonsultować...".