  • 1. Data: 2007-04-13 12:25:27
    Temat: GetinBank - 35 dzien - i ...nic
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    No Getin chyba chce udowodnic ze potrafi zalozyc konto i dac dostep w
    pol roku czy jak? 35 dni i do poniedzialku conajmniej nie bedzie.
    Ja rozumiem nieudolnosc ale to jest juz IMHO ZENUJACE i SKANDALICZNE.

    Niech ktos smie narzekac na problemy z mbankiem gdzie nawet emakler
    zajał im 14 dni od klikniecia aktywuj

  • 2. Data: 2007-04-13 13:00:45
    Temat: Re: GetinBank - 35 dzien - i ...nic
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > No Getin chyba chce udowodnic ze potrafi zalozyc konto i dac dostep w
    > pol roku czy jak? 35 dni i do poniedzialku conajmniej nie bedzie.
    > Ja rozumiem nieudolnosc ale to jest juz IMHO ZENUJACE i SKANDALICZNE.

    Może to konto jest takie wyjątkowe, że musisz tyle czekać albo może po
    prostu się nie zlustrowałeś i dlatego takie opóźnienia ;)
    Jak nic sprawdza się powiedzenie, że jak coś jest tanie ...

    > Niech ktos smie narzekac na problemy z mbankiem gdzie nawet emakler
    > zajał im 14 dni od klikniecia aktywuj

    No mBank ma już bardzo dobrze dopracowany ten punkt. A tak na marginesie
    to emakler jest płatny czy nie? Bo przy zakładaniu konta sobie
    kliknąłem. Na stronie piszą, że jest za free ale w papierach, które mi
    przysłali, że jeżeli nie będzie operacji to 30 zł o ile sobie
    przypominam. Dla porównania, z getin, konto w mBanku założone 11.12.2006
    a papiery odnośnie emakler przysłali jakoś w połowie marca 2007 - też
    nieźle.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski