  • 1. Data: 2015-04-23 10:49:27
    Temat: Getin Online - zamknięcie konta
    Od: Forall <N...@s...info>

    Witam,

    Jak szybko i bezboleśnie zamknąć konto w GetinOnline? W BGZ Optima
    wysłałem im info przez pocztę wewnętrzną i przeszło. Trzeba pisać
    wnioski czy można online to zrobić w przypadku GetinOnline?

  • 2. Data: 2015-04-23 11:00:03
    Temat: Re: Getin Online - zamknięcie konta
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 10:49:16 UTC+2 użytkownik Forall napisał:
> [...]
    > wysłałem im info przez pocztę wewnętrzną i przeszło. Trzeba pisać
    > wnioski czy można online to zrobić w przypadku GetinOnline?

    Zamykalem pod koniec zeszlego roku. Wtedy mozna bylo zrobic to tylko poleconym. Ze
    strony GO mozna bylo pobrac formularz do wypelnienia.
    Teraz, po polaczeniu systemow, moze sie cos zmienilo - zapytaj poczta wewnetrzna.

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2015-04-23 12:14:06
    Od: Zenon <z...@g...com>

    Teraz banki idą raczej w drugą stronę i utrudniają likwidację kont (patrz Meritum,
    gdzie wycofali wniosek internetowy o zamknięcie konta).

    Bez użycia "trąbki" raczej nie przejdzie

    http://zamknijkonto.pl/GO

  • 4. Data: 2015-04-23 13:51:22
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Forall" <N...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysłałem im info przez pocztę wewnętrzną i przeszło. Trzeba pisać wnioski
    > czy można online to zrobić w przypadku GetinOnline?

    1.Wysyłka wypowiedzenia pocztą na druku Getinonline
    2. Udajesz się do oddziału Getin Banku lub Noble Bank i na miejscu
    załatwiasz wypowiedzenie.

    Zenek

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 5. Data: 2015-04-23 15:09:16
    Temat: Re: Getin Online - zamkni�cie konta
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Zenek:
    "2. Udajesz się do oddziału Getin Banku lub Noble Bank i na miejscu
    załatwiasz wypowiedzenie. "

    Nie zgodzę się. Ja 02-04-2015 składałem wypowiedzenie w oddziale i na miejscu nic nie
    załatwiasz. Składasz owszem pismo z wypowiedzeniem, a Pani wysyła je pocztą do
    Mordoru i dopiero tam zaczynają coś z tym robić, bo w oddziale to Pani widzi tylko
    mój pesel, imię i nazwisko i nie może nic zrobić z klientem Online.

  • 6. Data: 2015-04-23 15:21:11
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2015-04-23 o 15:09, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
> [...]
    mój pesel, imię i nazwisko i nie może nic zrobić z klientem Online.

    mi nawet ostatnio w oddziale nie chciała pisma przyjąć, kazała pocztą
    słać, musiałem się uprzeć ale to też z bólami i dąsami przyjęła

    Marcin "lolekanabolek"

  • 7. Data: 2015-04-23 15:22:47
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    mój pesel, imię i nazwisko i nie może nic zrobić z klientem Online.

    A ja ma jeszcze lepiej! Dysponuję pismem z kilkoma pieczęciami i
    podpisami, że konto jest zamknięte, a działa sobie jak najbardziej,
    nawet jakąś drobną premię mi tam co jakiś czas przelewają.

    Papier wystawiła placówka franczyzowa.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2015-04-23 15:41:31
    Temat: Re: Getin Online - zamknii?1cie konta
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski" <k...@1...pl> napisał w
    wiadomości news:13efc40d-7847-40fd-a570-1578089dc58a@googlegrou
    ps.com...
    Zenek:
[...]

    Telefonowałem na infolinie Getinonline i tak mnie poinformowano,
    że w oddziale to również można załatwić. Nie sprawdzałem.

    Zenek

    ---

  • 9. Data: 2015-04-23 21:37:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    konto GO lub OO można też zamknąć w placówkach OF/HB

    oczywiście doradca bardzo się "ucieszy" jak mu klient z czymś takim
    przyjdzie..

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2015-05-18 21:59:59
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-04-23 21:37, RobertS pisze:
    > konto GO lub OO można też zamknąć w placówkach OF/HB
    >
    > oczywiście doradca bardzo się "ucieszy" jak mu klient z czymś takim
    > przyjdzie..

    A pozbyć się karty, tzn. zastrzec ją tak, by się nie odnawiała w Getin
    Online da się przez panel? Czy trzeba prosić o niewznawianie i zastrzec
    w telefonicznym centrum obsługi klienta?

    Chcę zlikwidować kartę do Konta Skarbonkowego (której i tak nie używam)
    przed wprowadzeniem opłat.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/