  • 11. Data: 2003-12-01 11:30:46
    Temat: Re: Gdzie wziąść kredyt mieszkaniowy - czy warto brać pod uwagę KREDYT BANK?
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Bartek" <b...@o...pl> wrote in message
    news:bqcjmg$ej3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Chcę wziąść kredyt mieszkaniowy, do tej pory byłem zdecydowany na Kredyt
    > Bank, ale w obecnej sytuacji trochę się obawiam i nie wiem co wybrać.
    > Czy dalej warto brać w tym banku czy nawet nie brać go pod uwagę?
    > Pozdrawiam

    Wlasnie wzialem tam kredyt (co prawda zaplacilem wyzsza prowizje niz
    zakladalem bo w miedzyczasie zmienili zasady - ale coz ...)

    Na razie stracha nie mam. Podstawa dla mnie to rozsadne indeksowanie
    oprocentowania (WIBOR + marza) oraz brak oplat/ograniczen co do
    wczesniejszej splaty.

  • 12. Data: 2003-12-01 17:56:37
    Od: "charczenko" <c...@N...gazeta.pl>

    > A co byś jeszcze chciał wiedzieć.
    > Oprocentowanie WIBOR3M+1% gdy wkład >= 40% oraz WIBOR3M+1,5% w przeciwnym
    > wypadku. Minimalny wkład własny 5%. Prowizja 0,6%, jeżeli nie posiadasz
    > rachunku w KB oraz 0,45% w przeciwnym wypadku.

    Tensor

    A móglbys przyblizyc mi zrodlo z ktorego brales dane o wysokosci prowizji?
    Wedlug oficjalnej obowiazujacej od 20.11.03 tabeli oplat i prowizji prowizje
    wynosza odpowiednio:
    - od 0,9% w przypadku stalych klientow banku
    - od 1,2% w przypadku pozostalych klientow

    Zrodlo: http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/Taryfa_indywi
    dualni.pdf?
    unid=8DA22C198B1D8E26C1256D9E003639E2&icon=false&fil
    ename=Taryfa_indywidualni
    pdf

    Pozdrowienia
    Charczenko