  • 1. Data: 2011-04-19 02:16:29
    Temat: Gdzie trzymać drobną kasę?
    Od: SpeX <s...@s...vp.pl>

    Witam

    Mam pytanie, obecnie mam konto w ING, gdzie mi leży ok 2-3k zł. Leży mi
    na 0% procentowym koncie, tak więc raczej tracę.

    I tu mam pytanie, gdzie sobie to trzymać, by to jakoś zarabiało i było
    dostępne (chodzi mi o lokaty jednio dniowe, konta oszczędzające itp).

    Bo myślałem nad rezygnacją z ING i przejście do Mil dla tych 3% zwrotu,
    i tylko ten minimalny wpływ robił bym wolnymi środkami (jestem
    studentem, więc wpływy mam nie regularne). Więc lokaty miesięczne raczej
    odpadają. No chyba iż jest jakaś naprawdę opłacalna?

  • 2. Data: 2011-04-19 07:13:35
    Temat: Re: Gdzie trzymać drobną kasę?
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "SpeX" <s...@s...vp.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, obecnie mam konto w ING, gdzie mi leży ok 2-3k zł. Leży mi na
    > 0% procentowym koncie, tak więc raczej tracę.

    OKO ING nie masz?
    3% z 2000 to 60zł rocznie, 5zł miesięcznie

  • 3. Data: 2011-04-19 07:21:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SpeX" <s...@s...vp.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > więc wpływy mam nie regularne). Więc lokaty miesięczne raczej odpadają. No

    Mille to oferta tymczasowa, taka oferta nie może być na stałe. Wcześniej
    Mille miał ofertę ror wręcz fatalną i zapewne za pewien czas znowu do tego
    dojdzie, tak więc implikuje to kolejną zmianę rachunku za pewien czas.

    OKO w ING możesz otworzyć sobie przez internet i od razu jest w pełni
    funkcjonalne. Tak więc może nie zmiana na Mille, a ewentualnie tymczasowe
    otwarcie Mille i zostawienie sobie także ING (naturalnie w wersji Direct i z
    zamkniętą kartą).

  • 4. Data: 2011-04-19 07:25:29
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-04-19 04:16, SpeX pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie, obecnie mam konto w ING, gdzie mi leży ok 2-3k zł. Leży mi
    > na 0% procentowym koncie, tak więc raczej tracę.

    eurobank oszczednosciowe 4.05% ale dla bezplatnego konta 1tys co miesiac
    przelewu

    toyotabank depozyt 19+ 3 dni - 4.6% ale bulisz 30zl za karte przy zakladaniu

    bgz 3.6% jednodniowki + "podwyzka" oplata za karte 5zl miesiecznie

    we wszystkie rozwiazania kasa dostepna od reki

  • 5. Data: 2011-04-19 09:17:45
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Dobrym rozwiązaniem byłoby założenie Rachunku Mocno Oszczędzającego w Polbanku -
    oprocentowanie 4,75%.

    --------
    http://www.finansosfera.pl/konto-oszczednosciowe/176
    -polbank-efg-rachunek-mocno-oszczedzajacy/

  • 6. Data: 2011-04-19 14:35:15
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > więc wpływy mam nie regularne). Więc lokaty miesięczne raczej odpadają. No

    Polbank - na Mocnych duże oprocentowanie dzienne, ale sprawny inaczej system
    (kiedyś mi mówili, że mają kłopoty, bo akurat przenoszą serwery z Grecji do
    Rumunii - moim zdaniem nie pomogło) spowodował, że mam na nich już tylko po
    40 parę zł i nawet nie chciało mi się (taką mam awersję do ich systemu) od 3
    miesięcy sprawdzić, czy nadal dzięki półgroszówkom mam 9%, czy może już 0%.
    Wszystkie Getiny - z tego, co tu ludzie piszą też duże oprocentowanie lokat,
    ale stresują klientów wysyłając potwierdzenia lokat na kilka dni przed ich
    zamknięciem - nie tego oczekuję od banku.
    Obecnie korzystam z Meritum, rachunków z dzienną kapitalizacją można
    zakładać do woli więc ograniczenie do jednej wypłaty na miesiąc nie jest
    ograniczeniem (zakłada się kolejne konto - minuta osiem). System może nie
    tak sprawny jak mBanku, ale mi w zupełności wystarczy. Nie wiem jak z kartą
    bo nie brałem - to co na bieżące potrzeby przelewam na eKonto w mBanku (ale
    to może być naleciałość historyczna).
    P.G.

  • 7. Data: 2011-04-19 18:13:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dobrym rozwiązaniem byłoby założenie Rachunku Mocno Oszczędzającego w
    > Polbanku - oprocentowanie 4,75%.

    kiedys tak, potem nie bardzo
    a teraz to chyba na pewno nie;

    tzn.: kiedys konto + karta bylo calkowicie za darmo,
    potem wprowadzili oplate za karte
    (tak czy siak ich kredytowka byla jedna z lepszych - szacun)
    a teraz dochodzi do tego brak mozliwosci przelania
    z konta pomagajacego na zewn.
    oraz tylko pierwsza wyplata bezplatna _gotowki_ w oddziale;
    no bo inaczej nie wyplacisz jak nie masz karty;

    z pewnoscia nie jest to bank/konto dla studenta;

  • 8. Data: 2011-04-19 18:25:40
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Polbank - na Mocnych duże oprocentowanie dzienne, ale sprawny inaczej
    > system

    Nie jestes na polbankowej fali, Piotrze:

    "W nowej tabeli opłat i prowizji obowiązującej klientów, którzy założą
    Rachunek Pomagający od 11.04.2011 pojawiła się nieciekawa poprawka - w
    dziale przelewy wychodzące w punkcie 3.2.3 dostrzeżemy brak możliwości
    wysłania przelewu przez internet do innego banku. Przy okazji Polbank
    serwuje podwyżkę za przelanie w placówce pieniędzy z tego konta do innego
    banku z 4. na 10 zł. Z tego wynika, że jeśli ktoś założy teraz rachunek
    oszczędnościowy w Polbanku, będzie mógł tylko raz w miesiącu wypłacić z
    niego gotówkę za darmo, wyłącznie w placówce w formie gotówki, a kolejne
    wypłaty będą już kosztowały po 10 złotych każda, obojętnie w jakiej formie."

    http://appfunds.blogspot.com/2011/04/polbank-zmienia
    -taryfe-opat-i-prowizji.html

    SpeX sie spoznil - stary dobry (w waskim sensie) Polbank
    upodabnia swoja oferte do swojego dziadoskiego interfesjsu.

    > 40 parę zł i nawet nie chciało mi się (taką mam awersję do ich systemu) od
    > 3 miesięcy sprawdzić, czy nadal dzięki półgroszówkom mam 9%, czy może już
    > 0%.

    9% - jak? :)

    > Wszystkie Getiny - z tego, co tu ludzie piszą też duże oprocentowanie
    > lokat,

    Niedawno zadzwonilem do nich i pytalem
    jaka jest roznica miedzy skarbonkowym a swobodnym
    no i zalozylem swobodne :).
    Zero oplat to fajny warunek dla studentow.
    Poza mbankiem i dbnetem (jedna transakcja)
    ciezko ustrzelic cos ala dobry procent, ale bez ukrytych oplat.

  • 9. Data: 2011-04-19 19:04:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 20:25:40 +0200, Q napisał(a):

> [...]
    > wypłaty będą już kosztowały po 10 złotych każda, obojętnie w jakiej formie."

    Z każdego rachunku oszczędnościowego. Rachunek pomagający w nowej wersji
    nie ma sensu, łatwiej wypłacić bezpośrednio z mocnego.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2011-04-19 21:25:04
    Od: SpeX <s...@s...vp.pl>

    W dniu 2011-04-19 09:13, !sp pisze:

    > Użytkownik "SpeX" <s...@s...vp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > OKO ING nie masz?
    > 3% z 2000 to 60zł rocznie, 5zł miesięcznie
    Ale z tego co czytam to nie jest typu jednodniowego, tylko raz w
    miesiącu wypłacają odsetki.