  • 1. Data: 2002-02-08 14:21:31
    Temat: Gdzie najlepszy limit zadluzenia w koncie?
    Od: "Piotr Gardy" <p...@c...org>

    Witam.

    Od 4 lat mam konto w Banku Slaskim, od 2 lat mam limit zadluzenia (w
    wysokosci 1 pensji gdy byl zakladany). Mialem wtedy stare konto, problemow z
    zakladaniem debetu nie bylo, potem gdy mi sie pensja troche zwiekszyla i do
    jej wysokosci chcialem debet zwiekszyc - nie bylo problemu, w Banku zrobili
    mi to na miejscu.

    Jakis rok potem przeprowadzialem sie, zmienilem oddzial prowadzacy rachunek,
    w tym czasie Slaski juz sie przestawil na Lwy. I znow chcialem zwiekszyc
    debet, tym razem do 60% mojej nowej pensji. I kicha - dostalem odpowiedz
    odmowna z informacja ze gdybym mial Konto z Lwem to byloby latwiej. Wiec
    niedawno przeszedlem na to nowe konto, a ze chce kupic uzywany samochodzik
    (a wojsko mam odroczone na 3 lata) to postawilem sobie zwiekszyc debet do
    moich 4 pensji (w regulaminie konta pisza ze daja max do 5 pensji). I znow
    odpowiedz odmowna, zaproponowali mi zwiekszenie debetu o straszne grosze...
    Co prawda jeden z pra cownikow powiedzial ze pewnie gdybym zlozyl ponownie
    wniosek i odpowiednio ale zgodnie w prawda go wypelnil to moze debet 2
    pensji daloby sie otrzymac...

    Wiec kicha totalna..

    Wyszedlem z zalozenia ze z racji wojska najlatwiej bedzie otrzymac mi wyzszy
    debet niz kredyt samochodowy.

    Stad do Was pytanie - jaki Bank ma niej reztrykcyjna polityke przyznawania
    debetow? W jakim Banku mam szanse na kredyt gotowkowy (samochodowy) ?..

    Potencjalne odpowiedzi prosilbym w miare mozliwosci kierowac na priv.

    Dzieki i pozdrawiam

    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 2. Data: 2002-02-08 15:15:05
    Temat: Re: Gdzie najlepszy limit zadluzenia w koncie?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Fortis, Multibank

  • 3. Data: 2002-02-08 19:05:04
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Idz do Multibanku, limit do 6 pensji, oprocentowany na 15 procent.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl