  • 1. Data: 2013-06-21 08:40:01
    Temat: GOL - edycja lokat
    Od: Telesfor Baudot <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Czy próbował ktoś ostatnio edytować lokaty tamże, w szczególności
    likwidować odnawialność? Od tygodnia po wciśnięciu dalej ekran robi się
    wyblakły i nic... Wielokrotne próby pod IE i Chrome nic nie dały.
    Czyżby zrobili, że się nie da?

    --
    Telesfor

  • 2. Data: 2013-06-21 11:41:31
    Temat: Re: GOL - edycja lokat
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-21 08:40, Telesfor Baudot pisze:
> [...]
    > likwidować odnawialność? Od tygodnia po wciśnięciu dalej ekran robi się
    > wyblakły i nic... Wielokrotne próby pod IE i Chrome nic nie dały.

    Próbowałem ok. 2 tyg. temu jak i 2 dni temu. Jest jakaś awaria systemu.
    Obecnie można tylko przez infolinię. Tylko, że coś długo im idzie
    usuniecie tej usterki.

    MZ.

  • 3. Data: 2013-06-21 12:26:03
    Od: p...@p...com

    Dnia 21.06.2013 Marcin <m...@o...pl> napisał/a:

    > Próbowałem ok. 2 tyg. temu jak i 2 dni temu. Jest jakaś awaria systemu.
    > Obecnie można tylko przez infolinię. Tylko, że coś długo im idzie
    > usuniecie tej usterki.

    Nie mam GOLa. W OO jest podobny problem w "starym interfejsie".
    Po przełączeniu na nowy działa.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2013-06-21 12:53:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Telesfor Baudot napisał(a) :
> [...]
    > likwidować odnawialność? Od tygodnia po wciśnięciu dalej ekran robi się
    > wyblakły i nic... Wielokrotne próby pod IE i Chrome nic nie dały.

    Ten system edycji lokat jest nastawiony na uciążliwość, by klient
    ich nie zmieniał.
    Jak mam zmienić więcej niż 1 lokatę, to dzwonię na infolinię i
    proszę o zmianę. Czas oczekiwania na połączenie wykorzystuję do
    innych pożytecznych czynności.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF