  • 11. Data: 2006-01-02 21:23:39
    Temat: Re: GE Money Bank
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-01-02 20:34 sg napisał(a):
    > problem jest raczej taki, ze bank sie nie przejmuje tym, ze moze to u
    > nich cos nawalilo i wysyla mi ponaglenie zwyklym listem, a nie
    No ale nie nawaliło u nich, skoro piszesz, że to Ty "nawaliłeś".
    > poleconym, z informacja, ze jak nie wplacilem tego kilka dni temu to cos
    > tam. Wydaje mi sie, ze jak juz bank mi cos wysyla to powinien mnie
    > powaznie traktowac. Poprzednio mnie tak traktowal, ale przestal, to
    > chyba nie swiadczy o nim dobrze.

    Chyba raczej źle świadczy o Tobie. Raz Cię dobrze potraktował i nie
    pomogło. Drugi raz tego błędu nie popełni.

    > Niby pismo bylo z 23, ale wyslane 27 z
    > informacja, ze mam do 30 zaplacic. Szkoda, ze dookola slysze, ze jak
    > zwykly czlowiek nawali i nie zaplaci w terminie, to od razu bank go
    > wpisuje do rejestru, albo wystawia sadowy nakaz egzekucji, a jak potem
    > sie wszystko wyjasni, to znajomi potrafia czekac kilka miesiecy na
    > wykreslenie z rejestru, bo nagle bankowi przestaje sie spieszyc. Czy
    > jesli ostatnio bank nawalil i zle zaksiegowal moja wplate, to moge im
    > wyslac zwyklym listem ponaglenie, wysle jutro ze jak do dzisiaj nie
    > wplaca to ich podam do sadu, i co ?

    To prawda. Ale okradanie złodzieja to też kradzież.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 12. Data: 2006-01-02 22:15:35
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik sg napisal dnia 2006-01-02 22:10:

    > no coż, nie będę ukrywał, że słyszałem... ale rozumiem, że w banku nie
    > słyszeli, tak mam to rozumieć ? Mam rozumieć, że ze względu na święta
    > bank wysyła 27 informacje o sankcjach jak nie zapłacę do 30, tak ? To
    > równie dobrze mogliby wysłać to 30. Szkoda, że nikt nie widzi nierównej

    Nie, oni cię tylko ostrzegali, że ok. 30 wysyłają do BIK informacje o
    przeterminowaniach. A to, że raty trzeba płacić w terminie, powinieneś wiedzieć sam.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 13. Data: 2006-01-03 13:53:54
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik sg napisał:

> [...]
    > poleconym, z informacja, ze jak nie wplacilem tego kilka dni temu to cos
    > tam. Wydaje mi sie, ze jak juz bank mi cos wysyla to powinien mnie

    A wpłaciłeś? Bo jak wpłaciłeś, to po prostu wyjaśniasz dlaczego
    przysłali Ci upomnienie. A jak nie pwłaciłeś, to przecież doskonale
    wiesz, że masz dług i chyba powinieneś go spłacić, a nie udzielać się
    na ten temat na grupie.

  • 14. Data: 2006-01-03 18:13:58
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 Jan 2006 19:38:00 +0100, oliver7 napisał(a):

    > -grudzień 2005 - dowiaduję sie, że GE Money Bank zaksiegował moją wpłate 2
    > 500 zł jako spłate bezprocentowego kredytu na zakup komputera a to co
    > wybrałem z bankomatu zostaje do spłaty z wyyyysokim oprocentowaniem.

    Dziwne... wydawało mi się że do każdego kredytu GE przydzielało
    mi oddzielne subkonto do spłaty, dla kart jest chyba podobnie?
    Jeżeli się faktycznie machneli to reklamacje powinni uznać bez
    zająknięcia.

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl

  • 15. Data: 2009-02-27 21:21:16
    Od: "magrap" <magrap@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    NIGDY Ge Money !!!!!!
    Mam kredyt w tym banku na budowę domu od 6 msc, zastawiłam również hipotekę mojego
    obecnego mieszkania aby mieć lepsze zabezpieczenie kredyty a tym samym niższe
    oprocentowanie. Przy umowie zapewniano mnie że nie będzie problemu ze zwolnieniem
    hipoteki przy sprzedaży mieszkania aby dokończyć budowę, że będzie można przenieść
    hipotekę na dom rodziców aby zachować obecne warunki. Znalazłam kupców na mieszkanie,
    przyjęłam zadatek, wystąpiłam z wnioskiem do banku o przeniesienie hipoteki na dom
    rodziców którego wartość jest dwukrotnie większa od mieszkania a bank co???
    ODMOWA!!!!! Powód nie znany, bank odmawia przeniesienia hipoteki i kropka, nie ma z
    kim dyskutować bo to jest ich tylko dobra wola. Nadpłacić kredytu nie można bo
    zrobili hipotekę łączną na obu nieruchomościach. Wyjście podali jedno spłacić całość
    kredytu dodam w CHF po kursie 3,50zł !!! ZŁODZIEJE i jeszcze raz ZŁODZIEJE!!!!
    Zadatek zgodnie z prawem muszę zwrócić kupcom w podwójnej wysokości !!! ODRADZAM i
    omijać Ge Money SZEROKIM ŁUKIEM!!!!