  • Data: 2009-02-19 22:59:05
    Temat: Fundusze inwestycyjne -- pytanie z gatunku 'co robić?'
    Od: Marcin <m...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowna Grupo,

    Powiedzcie, co robić w sytuacji, kiedy na dwa fundusze stabilnego
    wzrostu wpłaciło się spory czas temu jakąś tam kwotę, a w tym
    momencie, od dobrych kilku miesięcy, ma się tam 70% tego, co zostało
    zdeponowane. Przy czym do niedawna to było jeszcze tak, że raz się
    miało 75%, czasem nawet i 80%, a teraz jakby zaczynała się dość
    niepokojąca tendencja -- do, powiedzmy, "69%" (fajna liczba, ale nie w
    tym kontekście).

    Fundusze są "stabilne", więc zakładam, że mądrzy panowie, którzy nimi
    zarządzają, już dawno poprzesuwali gdzie co trzeba i chociaż nie
    zarobię, to przynajmniej więcej już nie stracę. Ale ta tendencja z
    ostatnich kilku dni zaczyna mnie niepokoić.

    Czy jeśli na razie nie ma potrzeby korzystania z tych środków, to
    lepiej je tam nadal trzymać? Wiem, że to jest bardzo ogólne pytanie...
    ale ja właśnie tak ogólnie pytam. Powiedzmy, że można tych pieniędzy
    nie wypłacać przez rok, dwa... tyle że zaczynam myśleć, że za rok to
    na tych "stabilnych" funduszach będzie 45%, a za dwa -- jakieś pięć.
    Stabilne...

    Co o tym sądzicie? Ja się jednak skłaniam ku nieumarzaniu. Tylko nie
    wiem, czy będę taki hardy, jak przekroczę granicę 60%, 50%...

    --
    Marcin