  • 1. Data: 2005-08-30 23:18:04
    Temat: Fundusze Inwestycyjne w mBanku - koszty zarządzania
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie funduszy inwestycyjnych w mBanku. Powiedzmy że dany
    fundusz ma koszty zarządzania 4%. Od której kwoty jest to 4%? Czy oprócz
    tego są jakieś opłaty? Pewnie podatek.

    pozdrawiam
    Zyga

  • 2. Data: 2005-08-31 06:03:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zyga wrote:
    > Mam pytanie odnośnie funduszy inwestycyjnych w mBanku. Powiedzmy że
    > dany fundusz ma koszty zarządzania 4%. Od której kwoty jest to 4%?
    > Czy oprócz tego są jakieś opłaty? Pewnie podatek.

    Kosztow zarzadzania "nie widzisz" sa one zawarte w cenie jednostki.
    Podatek placisz przy sprzedazy jak zarobisz. ;) Standardowy 19% od zyskow.

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-08-31 06:12:29
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    napisał w wiadomości news:df3h9o$g8f$1@news.onet.pl...

    > Kosztow zarzadzania "nie widzisz" sa one zawarte w cenie jednostki.
    > Podatek placisz przy sprzedazy jak zarobisz. ;) Standardowy 19% od zyskow.

    Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
    Zyga