  • 1. Data: 2003-08-05 20:03:59
    Temat: Fundusz inwestycyjny
    Od: "> Lukicc <" <l...@p...onet.pl>

    Zwaracam sie prosba o podanie mi adresu strony internetowej, na ktorej
    moglbym znalezc tabele(rankingi) zestawiajace ogolne wiadomosci dotyczace
    funduszy inwestycyjnych tj. wysokosci prowizji oraz zyskow w roznych
    okresach czasu. Chodzi mi glownie o fundusze inwestujace w obligacje i
    akcje.

    Z gory wielkie dzieki za wszelka pomoc.

  • 2. Data: 2003-08-05 20:17:54
    Temat: Re: Fundusz inwestycyjny
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > funduszy inwestycyjnych tj. wysokosci prowizji oraz zyskow w roznych
    > okresach czasu. Chodzi mi glownie o fundusze inwestujace w obligacje i

    www.centrumoszczedzania.pl //fundusze dostępne w MultiBanku
    www.money.pl
    www.expander.pl
    www.bankier.pl