  • 1. Data: 2003-09-25 19:36:21
    Temat: Fortis tajna tabela prowizji
    Od: "Jan Werbiński" <j...@N...com>

    Na stronach Fortisa nie znalazłem tabeli prowizji @Planet. Myślałem, że nie
    umiem szukać, ale po wysłaniu emaila okazało się że tam jej naprawdę nie
    było. Hmmm. Są wnioski o otwarcie konta itp a nie ma tabeli opłat.
    Obiecali, że będzie. No to w porządku. Zastanawiam się jednak dlaczego jej
    tam nie było...

    BTW Nie pamiętam dokładnie, ale w teście banków internetowych Chip Fortis
    zajął chyba pierwsze miejsce?

    Strona domowa http://www.janwer.com/
    Nasza sieć http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2003-09-26 01:59:05
    Temat: Re: Fortis tajna tabela prowizji
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Jan Werbiński wrote in news:bkvg4h$cur$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > itp a nie ma tabeli opłat. Obiecali, że będzie. No to w porządku.
    > Zastanawiam się jednak dlaczego jej tam nie było...

    Ten typ tak ma. Tajne/poufne/specjalnego znaczenia. ;)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {9958652A-6886-4ECE-8DBF-5C2BECB0F1CF}

  • 3. Data: 2003-09-26 09:30:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło"
    > Ten typ tak ma. Tajne/poufne/specjalnego znaczenia. ;)

    wejdz na ta poufną strone
    https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/newf
    ees.html
    i stamtad pobierzesz sobie TPiO
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-09-26 15:36:18
    Od: "Jan Werbiński" <j...@N...com>

    > Użytkownik "Grzegorz Podsiadło"
    >
    > wejdz na ta poufną strone
    > https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/newf
    ees.html
    > i stamtad pobierzesz sobie TPiO

    "system wymaga ważnego certyfikatu wydanego przez bank"
    Nie obejrzysz, zanim nie podpiszesz umowy. ROTFL
    Sorry, ale ja na tym kompie nie mam certyfikatu Fortisa. Poza tym, przyznali
    w emailu, że rzeczywiście nie ma taryfy na ich stronach.

    Zasadą każdego dobrego serwisu jest dotarcie do poszukiwanej strony przez 3
    kliknięcia ze strony głównej. Fortis miał chyba pierwszemiejsce w rankingu
    Chipa. LOL :-)

  • 5. Data: 2003-09-26 16:11:05
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    blad wrote in news:bl110i$hrh$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > wejdz na ta poufną strone
    > https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/newf
    ees.html
    > i stamtad pobierzesz sobie TPiO

    Khem, ja wiem gdzie leży TOiP. Co nie zmienia faktu że bez certyfikatu
    nie ma do niego dostępu. Poza tym zauważ co było po kropce.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {D0F8C9DA-4DED-48EA-B4A6-3D0A651D8970}

  • 6. Data: 2003-09-27 07:00:25
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > "system wymaga ważnego certyfikatu wydanego przez bank"
    > Nie obejrzysz, zanim nie podpiszesz umowy. ROTFL

    Obejrzysz w oddziale, możesz dostać na żądanie mailem lub zapytać o
    dowolną pozycję przez telefon.

    > Sorry, ale ja na tym kompie nie mam certyfikatu Fortisa. Poza tym,
    > przyznali w emailu, że rzeczywiście nie ma taryfy na ich stronach.

    Już jest.
    http://www.fortisbank.com.pl/multi2cash/taryfaof.pdf

    Certyfikat zbędny.

    > Zasadą każdego dobrego serwisu jest dotarcie do poszukiwanej strony
    > przez 3 kliknięcia ze strony głównej.

    No, niestety - tutaj kicha, bo do tabeli są dwa kliknięcia.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-09-29 09:11:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski"

    > Już jest.
    > http://www.fortisbank.com.pl/multi2cash/taryfaof.pdf
    >
    > Certyfikat zbędny.

    ja mam IE tak ustawiony, ze jak jest jeden certyfikat to przegladarka nie
    pyta ktory wybrac i sama wchodzi na strone Fortisa dlatego zapomnialem ze na
    https inni mogą nie wejsc

    w sumie reklamacja, że brak TPiO pomogla ;-)
    *** blad ***