  • 1. Data: 2002-03-18 12:58:26
    Temat: Expander, checkpoint: Jak obejsc expandera przez checkpointa
    Od: "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl>

    U mnie we pracy posiadamy fajerłola f-my checkpoint.

    I nie dziala mnie przez to expander.pl

    Ponoc jest to bez to, ze expander do otwieranych stron dodaje znaczki "@",
    ktorych nie toleruje checkpoint?

    Co robic?

    --
    Rafal Wisniewski

  • 2. Data: 2002-03-18 13:14:59
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Albo Cię admin w konie robi, albo sam jest bałwan. U nas w firmie też jest
    Checkpoint, a expander działa !

  • 3. Data: 2002-03-18 13:25:01
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Stefan napisał(a) w wiadomości: ...
    >Albo Cię admin w konie robi, albo sam jest bałwan. U nas w firmie też jest
    >Checkpoint, a expander działa !

    No pewnie ze dziala.Wyslij admina do szkoly