  • 1. Data: 2011-06-24 11:21:50
    Temat: Alior - lokata na 9 miesiecy
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Alior wprowadzil lokate 9-miesieczna 6,10% z kapitalizacja dzienna bez
    podatku Belki do kwoty 18.060 zł. Mozna ja zalozyc przez internet.

    Na co trzeba uwazac? Czy sa jakies haczyki? Alior Banku jeszcze nie
    przerabialem.

    Dzieki za sugestie.

  • 2. Data: 2011-06-24 12:05:59
    Temat: Re: Alior - lokata na 9 miesiecy
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Belki do kwoty 18.060 zł. Mozna ja zalozyc przez internet.
    >
    > Na co trzeba uwazac? Czy sa jakies haczyki? Alior Banku jeszcze nie

    4,86 - netto, jesli juz - wiec nie taka znow rewelacja
    na plus to 50% naliczonych odsetek w przypadku wczesniejszego zerwania

  • 3. Data: 2011-06-24 12:43:27
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > 4,86 - netto, jesli juz - wiec nie taka znow rewelacja
    > na plus to 50% naliczonych odsetek w przypadku wczesniejszego zerwania

    I od stycznia od tych 4,86, podatek 19% Czyli po 6 miesiącach
    oprocentowanie netto spada do 3,94%

    wiatrak

  • 4. Data: 2011-06-28 12:12:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 24 Jun 2011 14:05:59 +0200, "Waldek" <n...@n...net> wrote:

    >4,86 - netto, jesli juz - wiec nie taka znow rewelacja

    Lukas daje 4,86 na oszczędnościowym i nie trzeba się wiązać na 9
    miechów.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski