  • 1. Data: 2010-05-19 17:58:07
    Temat: Euroimplant dzisiejszy wyskok
    Od: " weneziano" <w...@N...gazeta.pl>

    czy ktos potrafi powiedziec na jakiej podstawie/info chwilami akcje byly 10%
    na plusie ?

  • 2. Data: 2010-05-19 18:57:22
    Temat: Re: Euroimplant dzisiejszy wyskok
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    weneziano pisze:
    > czy ktos potrafi powiedziec na jakiej podstawie/info chwilami akcje byly 10%
    > na plusie ?

    Wyluzuj, jutro EURUSD pierdzielnie w dół.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-20 08:45:17
    Od: " " <w...@g...pl>

    odpowiedz nie dotyczy zadanego pytania, ale dziekuje za komentarz

    Weneziano

  • 4. Data: 2010-05-20 16:04:09
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    w...@g...pl pisze:
    > odpowiedz nie dotyczy zadanego pytania, ale dziekuje za komentarz

    Faktycznie, masz rację.

    Zobaczyłem nazwę Euroimplant i jakoś odruchowo skojarzyło mi się z naszą
    walutą dobrobytu (nawet nie wiedziałem, że na naszej giełdzie takie coś
    jest notowane). Tak czy siak kilkadziesiąt pipsów na krótkiej pozycji na
    EURUSD dało się dzisiaj wyskubać. A na jutro proponuje mieć zamknięte
    pozycje i niczego nie otwierać, bo za Odrą będzie przygoda.

    J.