  • 1. Data: 2011-03-07 11:35:57
    Temat: Eurobank - wisi ??
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Otwiera wam sie strona logowania do Eurobanku ??

  • 2. Data: 2011-03-07 11:39:31
    Temat: Re: Eurobank - wisi ??
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Ramzes" <j...@g...pl> writes:

    > Otwiera wam sie strona logowania do Eurobanku ??

    Nie. Był chyba też jakiś problem z odświeżaniem - pieniędzy z I. .sesji
    jeszcze nie widzę.
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 3. Data: 2011-03-07 12:02:13
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Otwiera wam sie strona logowania do Eurobanku ??
    nie

  • 4. Data: 2011-03-07 13:10:48
    Od: g...@o...pl

    > Nie. Był chyba też jakiś problem z odświeżaniem - pieniędzy z I. .sesji
    > jeszcze nie widzę.

    ja też się spodziewałem i nic, już podejrzewałem nadawcę - FM ;)

  • 5. Data: 2011-03-07 18:53:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 14:10:48 +0100, g...@o...pl napisał(a):

    > ja też się spodziewałem i nic, już podejrzewałem nadawcę - FM ;)

    To, że ich nie widzicie, nie znaczy, że ich nie ma. Ot, uroki systemu EB -
    w razie problemów podstawiają wersję offline.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl