  • 1. Data: 2011-03-06 21:03:23
    Temat: Multikino - płatność przez net i payback
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Właśnie odnotowałem dwie zmiany w sieci Multikino, które mogą zainteresować
    niektórych czytelników p.b.b
    Wprowadzili możliwość zarezerwowania i zapłacenia za bilet rzez Internet.
    Płatność jest realizowana przez serwis Przelewy24 i bilet kupowany tym
    kanałem jest symbolicznie tańszy. Do tej pory była możliwość tylko
    zarezerwowania biletu i trzeba go było odpowiednio wcześnie przed seansem
    kupić w kasie.
    Drugi news jest taki, że Multikino przystąpiło do programu Playback jako
    partner i można zbierać punkty za zakupione bilety.

    Minus jaki odnotowałem to fakt, że kupując bilet przez Internet punkty
    playback nie są naliczane. Mam nadzieję, że to jakiś przejściowy brak
    funkcjonalności, a nie stała reguła.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2011-03-06 21:44:05
    Temat: Re: Multikino - płatność przez net i payback
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-03-06 22:03, Tomasz Opalski pisze:
> [...]
    > kanałem jest symbolicznie tańszy. Do tej pory była możliwość tylko
    > zarezerwowania biletu i trzeba go było odpowiednio wcześnie przed seansem

    no to poszli po rozum do głowy... kupowanie przez internet jest juz od
    pewnego czasu, ale wczesniej bilet kupiony tą drogą był.. droższy
    Głupota imho, bo zmniejsza im to koszty wlasne (mniejsze kolejki =
    mniejsze zatrudnienie) nawet jak muszą zaplacic grosze za obsluge

    Sierp

  • 3. Data: 2011-03-07 07:47:54
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Tomasz Opalski wrote:
    > Minus jaki odnotowałem to fakt, że kupując bilet przez Internet punkty
    > playback nie są naliczane.
    Idąc do sklepu spadła mi czapka...

    witrak()

  • 4. Data: 2011-03-07 13:02:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > Płatność jest realizowana przez serwis Przelewy24
    > i bilet kupowany tym kanałem jest symbolicznie tańszy.

    Nieprawda.
    Bilet kupowany ta droga jest symbolicznie _drozszy_ -
    - dokladnie o 1zl.

  • 5. Data: 2011-03-07 13:05:13
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > no to poszli po rozum do głowy... kupowanie przez internet jest juz od
    > pewnego czasu, ale wczesniej bilet kupiony tą drogą był.. droższy

    ...i tak jest nadal.

    PS
    To nie jest glupota tylko skrajny debilizm -
    - nie dosc, ze bilet jest drozszy, to jeszcze musisz
    wydrukowac sobie bilet, albo sciagnac obrazek-kod na komorke.
    Autoryzacji na dowod czy haslo / nr telefonu oczywiscie nie ma.

    Pierdolniete szefostwo tam maja.

  • 6. Data: 2011-03-07 18:42:46
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > Nieprawda.
    > Bilet kupowany ta droga jest symbolicznie _drozszy_ -
    > - dokladnie o 1zl.

    Sprawdź zanim napiszesz...
    "Zakupy online gwarantują również niższe ceny biletów niż w kasach
    biletowych, 1 zł mniej kosztują bilety normalne, 2 zł mniej bilety ulgowe"

  • 7. Data: 2011-03-07 21:11:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Sprawdź zanim napiszesz...
    > "Zakupy online gwarantują również niższe ceny biletów niż w kasach
    > biletowych, 1 zł mniej kosztują bilety normalne, 2 zł mniej bilety ulgowe"

    Tak sie sklada, ze bylem w multikinie w piatek wieczorem
    (tak, dwa dni temu) i chcialem zarezerwowac bilety na stronie,
    ale zobaczylem, ze cala sala jest wolna + wyszloby drozej niz kupno w kinie.

    Teraz wchodze na ich strone i jest tak jak piszesz -
    - mea culpa, ale zalozylem, ze jakiekolwiek zmiany
    w tej zacofanej firmie nie moga byc na lepsze, i to jeszcze w takim tempie
    :).

    Payback na pewno dzialal im juz w piatek wieczorem.

  • 8. Data: 2011-03-07 21:11:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ...i tak jest nadal.

    Cofam, ale 2 dnie temu bylo to jeszcze prawda :)

  • 9. Data: 2011-03-08 20:53:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.03.2011 22:11), Q wrote:
    > ale zobaczylem, ze cala sala jest wolna + wyszloby drozej niz kupno w
    > kinie.

    To że sala jest wolna, nie znaczy że nie nadziejesz się na 20minutową
    kolejkę akurat jak zostało tylko 10 minut reklam :)

    p. m.

  • 10. Data: 2011-03-15 14:45:14
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > To że sala jest wolna, nie znaczy że nie nadziejesz się na 20minutową
    > kolejkę akurat jak zostało tylko 10 minut reklam :)

    to byl "czarny czwartek" - cos czulem, ze ludzie nie beda walic
    na ten film, nawet w piatek ok 17-18;
    na calej sali bylo z 8-10 osob;

    ps
    reklam bylo 20 minut :|