  • 1. Data: 2011-03-06 20:34:18
    Temat: Lokata na 12 m-cy - 15.000?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Czy ktoś może polecić/odradzić lokatę dla osoby idywidualnej na okres
    12 m-cy dla kwoty 15.000?
    Czy ranking na stronie: http://sk9.pl/d99cd6 jest miarodajny/prawdziwy/
    aktualny?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-09 19:38:46
    Temat: Re: Lokata na 12 m-cy - 15.000?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 6 Mar, 21:34, Irk <j...@w...pl> wrote:
    > Czy ktoś może polecić/odradzić lokatę dla osoby idywidualnej na okres
> [...]

    Kurcze... nikt nie potrafi czegoś doradzić/odradzić?
    A może ktoś coś złego/pozytywnego potrafi powiedzeć o lokacie
    gwarantowanej w Idea Banku: http://ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana
    bo wygląda na ciekawą i na coś co idealnie dla mnie (laika) pasuje?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-03-10 20:10:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Irk wrote:

> [...]
    > gwarantowanej w Idea Banku: http://ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana
    > bo wygląda na ciekawą i na coś co idealnie dla mnie (laika) pasuje?

    Zastanów się, jak wyglądało pierwsze Twoje ogłoszenie, przepraszam
    - pierwszy post...

    A tu spamerów nie lubią :-)

    witrak()

  • 4. Data: 2011-03-10 20:25:27
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 10 Mar, 21:10, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Zastan w si , jak wygl da o pierwsze Twoje og oszenie, przepraszam
    > - pierwszy post...
    >
    > A tu spamer w nie lubi :-)
    >
    > witrak()

    Nie wiem co w tym złego, że szukam jakiejś lokaty dla sie, a znajduje
    takie mnóstwo informacji, że dla mnie laika, to się robi masło-
    maślane.
    Dlatego prosiłem o jakoś pomoc podając to co mi google wypluwa.

    Może chociaż odniesiesz się do zapytania o lokatę gwarantowaną
    i od razu mówię - NIE PRACUJE W TYM BANKU!! :) ?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-03-10 20:44:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Irk wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^

    > Może chociaż odniesiesz się do zapytania o lokatę gwarantowaną
    > i od razu mówię - NIE PRACUJE W TYM BANKU!! :) ?
    > Pozdrawiam

    Hm, ja Ci tylko tłumaczyłem dlaczego *nikt* nie zareagował...
    I chyba miałem rację...

    witrak()

  • 6. Data: 2011-03-10 20:54:15
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 10 Mar, 21:44, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    >      ^^^^^^^^

    > Hm, ja Ci tylko t umaczy em dlaczego *nikt* nie zareagowa ...
    > I chyba mia em racj ...
    >
    > witrak()

    a ja jednak mam wrażenie, że się nikomu nie chce odpowiadać...
    I chyba mam rację...
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-03-10 20:59:08
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Irk wrote:

    > a ja jednak mam wrażenie, że się nikomu nie chce odpowiadać...
    > I chyba mam rację...
    > Pozdrawiam

    Przecież widzisz, że to nieprawda - masz w swoim wątku już 7
    postów, z czego tylko 4 Twoje ;-)

    witrak()

  • 8. Data: 2011-03-11 08:35:41
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 10 Mar, 21:59, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Przecie widzisz, e to nieprawda - masz w swoim w tku ju 7
    > post w, z czego tylko 4 Twoje ;-)

    Niestety ale to dowod prawdy mojej tezy :)
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-03-11 11:45:27
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SKOK ?
    Tylko pewnie jakoś byś musiał obejść comiesięczne zadeklarowane wpłaty.

    -----