  • 11. Data: 2006-08-17 13:32:12
    Temat: Re: Dziwny kredyt hipoteczny
    Od: "Franz Maurer" <f...@m...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ec16l7$gei$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Masz tyle kasy a nie masz zdolności kredytowej?
    > Jeśli to pieniądze np "od rodziców" to możesz się
    > spodziewać problemów w US - od takiej darowizny
    > też trzeba niestety odprowadzić podatek...

    Po pierwsze mogłem zarabiać normalnie, a od roku dłubie jakieś umowy
    zlecenia i inne głupoty z małym zarobkiem.
    Po drugie mogłem odkładać z kieszonkowego przez 15 lat, do tego pieniądze z
    komunii i sprzedałem zegarek elektroniczny i złoty pierścionek.
    Po trzecie mogłem dostać spadek.
    Po czwartek nie pytam o US, tylko o kredyt.

  • 12. Data: 2006-08-18 07:33:29
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z komunii i sprzedałem zegarek elektroniczny i złoty pierścionek.
    > Po trzecie mogłem dostać spadek.
    > Po czwartek nie pytam o US, tylko o kredyt.

    Cóż się tak pienisz? Można mieć legalne pieniądze z różnych źródeł,
    a US może się czepiać. Chciałem cię tylko uświadomić.
    Jeśli jesteś świadom to dobrze. EOT.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 13. Data: 2006-08-18 12:27:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 17 Aug 2006 11:15:41 +0200, "Miroo" <m...@R...o2.pl>
    wrote:

    >Chyba wiele osób dostaje kasę na mieszkanie od rodziców
    >w znacznie wyższej wysokości niż zwolniona z podatku
    >(ile tam było? 9 tyś?)
    A czy otrzymanie mieszkania (nie kasy) od rodzicow jest opodatkowane
    PCC lub czyms innym? Jesli mozna to prosze o odeslanie do przepisu.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 14. Data: 2006-08-20 12:55:26
    Od: "denon2000" <d...@o...pl>

    Nie powinieneś mieć problemów z kredytem. Ty jesteś kupującym, a
    Kredytobiorcami jesteś Ty i Twoja Mama. Takie coś przejdzie bez
    problemów w Nordei (sam miałem podobną sytuację - z tym tylko że
    miałem dochody, ale za krótki staż działalności gosp.)