  • 151. Data: 2015-07-11 21:48:45
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Chris94" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:55a11728$0$2203$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tylko, że w 1984 nikt by mu już żadnego kredytu nie dał!
    Wiem, że budował w 1984 i że na kredyt, ale czy go nie dostał wcześniej to
    nie wiem.

    > "Wychodzić", czyli w praktyce kupić, przepłacając po cenach
    > czarnorynkowych. Piszę o budowie własnego domu, bo w tych latach właśnie
    > budowałem swój.

    Wydaje mi się że raczej "wychadzał" niż przepłacał, ale pewności nie mam.
    Budowali 10 domków w szeregowcu i on praktycznie 100% czasu poświęcał na
    "wychadzanie" a inni budowali.
    P.G.

  • 152. Data: 2015-07-12 18:06:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > A moze probowac polaczyc te dwie kategorie?

    ,,życiowo zaradny'' == nieuczciwy

    [kto wie... może on ma rację?...
    kobieta nie jest mężczyzną, ale
    jednak kobietę z mężczyzną połączyć można?...]

    > Ja na oczatek proponuje nie wybierac tych ewidentnie głupich.

    [inni tez tak myślą, skoro go nie wybierają...]

    To dobra droga. ;)

    > No i troche dowiedziec sie o kandydatach na ktorych stawia sie krzyzyk -

    Balcerowicz należał do PZPR; teraz jest zwolennikiem wolnego rynku.
    Ja popierałem w czambuł Kościół rzymskokatolicki; teraz mam swój
    własny Kościół.

    IMO to właśnie Balcerowicz jest sprawcą kryzysów światowych -- podniósł
    (rzekomo na chwilę) oprocentowanie kredytów w Polsce. Drogi kredyt dławi
    gospodarkę. :) IMO dobra sytuacja to jakaś taka:

    3% depozyty
    5% przyrost PKB
    4% kredyty

    Nieosiągalna? Oczywiście, że nie osiągalna. :) Depozytariusze chcą mieć
    wysokie %%, kredytobiorcy -- niskie. Składki ZUS naliczane są wg wzrostu
    PKB, ale świadczenia (renty czy emerytury) są naliczane wg wzrostu inflacji
    wskazywanego przez GUS.

    Przed wielu laty zaśpiewano:

    Niemiec [to chyba Merkel?] Moskal (Putin?] nie osiądzie, gdy
    jąwszy pałasza hasłem wszystkich zgoda będzie i ojczyzna nasz

    To słowa naszego hymnu -- jeśli ktoś nie wie. :)

    Ale dotyczą one nie tylko wojen. Aby kraj i naród rozwijał się -- trzeba
    zrównoważonej polityki. Tymczasem państwo prawa nie w sejmie, ale na ulicy
    wymierza sprawiedliwość i ,,dochodzi swego''.

    Słów tych nie kieruję do Ciebie -- Ty IMO zawsze będziesz
    ciągnął tam, gzi sypią proso do miski. :) Przy okazji spróbujesz
    namydlić oczy swoim rozmówco, uznając się za przebiegłego i bystrego.
    Problem (Twój) polega na tym, że inni nie uważają Cię ani za bystrego,
    ani za uczciwego. :) [co najwyżej -- za krezusa, który chętnie przyjmie
    pracę w banku za milion plnów miesięcznie]

    > ciekawe ile osób głosujących np. na taką pani Hatkę wiedziało,
    > ze ona taka "postepowa"...

    Nie wiem. Nie wiem nawet, która to, o ile to nazwisko. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Wrzuciłem kilka nowych banerów. Chcecie -- bierzcie. Jeśli mam z Wami podzielić się
    zyskiem -- zapiszcie datę i czas (bez sekund -- sekund nie mam) klikniecia w baner
    i złożenia formularza. W ten sposób mogę zweryfikować Wasze zgłoszenia. Na razie
    nie widzę wypełnionych formularzy ale widzę kliknięcia w baner. Ogólnie oglądalność
    mojej strony wzrosła gwałtownie po umieszczeniu banerów reklamowych. [teraz już wiem,
    że reklama jest potrzebna -- czy jakoś tak]

    Nie wiem, co zrobić, aby przeglądarki łamały tekst tam, gdzie ja chcę.
    Ani milimetry, ani piksele nie są święte. W tablecie niektóre przeglądarki
    tym krótsze dają linijki, im większe zrobię powiększenie poprzez ,,szczypanie''
    tekstu palcami.

  • 153. Data: 2015-07-12 18:32:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mnu3b3$698$...@n...news.atman.pl

    Można rzecz jasna przyjąć chiński wrost PKB -- 10%
    Wówczas można poszerzyć widełki.

    7% depozyty
    10% przyrost PKB
    9% kredyty

    Nie opłaca się świadome inwestowanie, gdy
    bank daje tyle samo, ile daje przyrost PKB.
    I nie opłaca się świadome inwestowanie, gdy
    bank bierze tyle samo, ile daje przyrost PKB.

> [...]

    > Nieosiągalna? Oczywiście, że nie osiągalna. :) Depozytariusze chcą mieć
    + Nieosiągalna? Oczywiście, że nieosiągalna. :) Depozytariusze chcą mieć

    Piałem kiedyś o tym, że siedząc przy mądrym -- człowiek mądrzeje.

> [...]

    > Słów tych nie kieruję do Ciebie -- Ty IMO zawsze będziesz
    > ciągnął tam, gzi sypią proso do miski. :) Przy okazji spróbujesz
    + ciągnął tam, gdzie sypią proso do miski. :) Przy okazji spróbujesz

    > namydlić oczy swoim rozmówco, uznając się za przebiegłego i bystrego.
    + namydlić oczy swoim rozmówcom, uznając się za przebiegłego i bystrego.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 154. Data: 2015-07-12 19:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > ,,życiowo zaradny'' == nieuczciwy

    Cóż...
    znam przynajmniej kilku biznesmenów ktorzy nie pasują do tego opisu.

> [...]
    >
    > Balcerowicz należał do PZPR; teraz jest zwolennikiem wolnego rynku.
    > Ja popierałem w czambuł Kościół rzymskokatolicki; teraz mam swój

    No i?

    [ciach]

    > Słów tych nie kieruję do Ciebie -- Ty IMO zawsze będziesz
    > ciągnął tam, gzi sypią proso do miski. :)

    Ta mówisz?

    > Przy okazji spróbujesz
    > namydlić oczy swoim rozmówco, uznając się za przebiegłego i bystrego.
    > Problem (Twój) polega na tym, że inni nie uważają Cię ani za bystrego,
    > ani za uczciwego. :)

    Cóz, czy to rzeczywiscie jest mój problem?
    Z Twojej wypowiedzi wynika ze bardziej Twój...

    > [co najwyżej -- za krezusa, który chętnie
    > przyjmie pracę w banku za milion plnów miesięcznie]

    Poczekaj - krezus to ten co daje prace za milion plnów miesiecznie czy ten
    co bierze?
    P.S. Pisałem ci ze 1000 to dla mnie duzo. Nadal jestem krezus?

    > Nie wiem. Nie wiem nawet, która to, o ile to nazwisko. :)

    Ja tez nie wiedziałem. to ta co dostała siędo senatu z listy platformy po
    czym ostatnio po raz pierwszy widziałem ja w Tv jak sie wypowiadała przeciw
    in vitro.

  • 155. Data: 2015-07-12 20:13:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Cóż...
    > znam przynajmniej kilku biznesmenów ktorzy nie pasują do tego opisu.

    Budzik -- zapisałem coś w cudzysłowie nie bez powodu.
    Na potrzeby tej rozmowy:

    ,,życiowo zaradny'' == nieuczciwy

    i albo tego trzymaj się, albo nie rozmawiaj ze mną.

    > No i?

    No i ludzie nie są stali w uczuciach. ;)
    Komunistyczny ustrój jest zupełnie innym ustrojem niż wolnorynkowy ustrój.

    > [ciach]

    Budzik zmęczył się czytaniem...

    > Cóz, czy to rzeczywiscie jest mój problem?
    > Z Twojej wypowiedzi wynika ze bardziej Twój...

    IMO nie wynika. Ale jeśli mój -- nie zamartwiaj się moimi problemami. ;)

    > Poczekaj - krezus to ten co daje prace za milion plnów
    > miesiecznie czy ten co bierze?

    Nie wiem. I nie ja zaliczyłem Cię do krezusów.
    IMO krezus to bogaty człowiek. Bardzo bogaty.
    Jeśli jest bogaty -- zapewne dużo zarabia. Ale
    po to jest bogaty -- aby wydawać, czyli jednak
    dawać pracę.

    IMO krezus i zarabia miliony, i daje pracę milionom... ;)
    I milionom plnów daje pracę, i milionom ludzi daje pracę. ;)

    Ponoć można zagonić pieniądze do pracy/zarabiania. :)

    > P.S. Pisałem ci ze 1000 to dla mnie duzo. Nadal jestem krezus?

    Nie wiem. Nie ja zaliczam Cię do krezusów. Ja uważam
    Cię za biednego i (przepraszam) niezbyt bystrego. :)

    E >> [co najwyżej -- za krezusa, który chętnie
    E >> przyjmie pracę w banku za milion plnów miesięcznie]

    0. Odwołujesz się do moich myśli -- łamiesz prawo.
    1. Jak widzisz -- nie ja zaliczam Cię do krezusów.

    > Ja tez nie wiedziałem. to ta co dostała siędo senatu z listy
    > platformy po czym ostatnio po raz pierwszy widziałem ja w Tv
    > jak sie wypowiadała przeciw in vitro.

    Nie znam tej pani i nie chcę znać. :)
    Nie nęci mnie polityka dostatecznie mocno...

    -=-

    Napisałem między wierszami, ale chyba (; te protokoły (NNTP)
    nie przewidują takiego przekazu, ;) więc napiszę wprost:

    Jeśli nie wyregulujecie gospodarki za pomocą poprawnej
    i uczciwej polityki, nie tylko nie zobaczycie 500 plnów
    na drugie dziecko w rodzinie, ale nawet tego drugiego
    dziecka w rodzinie nie zobaczycie.

    -=-

    Widzę (w wielu postach, nie tylko w tym wątku) Cię jako rwącego się do
    praca. :) Do pracy dobrze płatnej. :) Jeśli Cię źle widzę -- nie czytaj
    tego, co piszę niżej. :)

    Zastanów się nad tym, czy Ty jakąkolwiek pracę potrafisz wykonywać. :)
    IMO Twój ewentualny pracodawca chętnie by zapłacił za to, abyś u niego
    nie pracował. ;)

    Znam parę osób, które obiecały, że będą zatrudniały każdego
    chętnego. I znam bóle związane z pokłosiem tych obietnic. :)
    IMO:

    'zatrudnienie Ciebie' == 'ruina biznesu'. :)

    Kiedyś chętnie płaciłem takim jak Ty. Grupy dyskusyjne mnie prostują. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 156. Data: 2015-07-12 23:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > No i ludzie nie są stali w uczuciach. ;)
    > Komunistyczny ustrój jest zupełnie innym ustrojem niż wolnorynkowy
    > ustrój.

    No i całe szczescie.
    Najgorszy przykład głupoty to trwać przy swoich poglądach pomimo tego, ze
    okazały się być nietrafne.

    > Budzik zmęczył się czytaniem...

    I znów impertynenecja.
    Dałem ciach tylko po to aby zasygnalizować, ze wyciałem fragment na ktory
    nie mam zamiaru odpowiadać.

    > IMO nie wynika. Ale jeśli mój -- nie zamartwiaj się moimi problemami.
    > ;)

    > Nie wiem. I nie ja zaliczyłem Cię do krezusów.

    A kto?

> [...]
    >
    > Nie wiem. Nie ja zaliczam Cię do krezusów. Ja uważam
    > Cię za biednego i (przepraszam) niezbyt bystrego. :)

    Nie gniewam sie.
    Ogólnie wszelkie uwagi w moją strone ktore popełniasz niewiele mówia o
    mnie, sporo o Tobie...

> [...]
    >
    > 0. Odwołujesz się do moich myśli -- łamiesz prawo.
    > 1. Jak widzisz -- nie ja zaliczam Cię do krezusów.

    ROTFL
    cóż za pokretna logika.
    To nie ty, ty tylko Twierdzisz, ze w Twoim mniemaniu ktos inny.

    > Nie znam tej pani i nie chcę znać. :)
    > Nie nęci mnie polityka dostatecznie mocno...

    Ale co do zasady rozumiesz co chciałem przekazac czy tez nie?
> [...]
    >
    > 'zatrudnienie Ciebie' == 'ruina biznesu'. :)
    >

    > Kiedyś chętnie płaciłem takim jak Ty. Grupy dyskusyjne mnie prostują.

    Wiesz co Leszku, chyba przegiąłes z poziomem chamstwa.
    Nie widze sensu dyskusji w ktorej jedynym celem jest chec obrazenia mnie.
    Pa.

  • 157. Data: 2015-07-13 08:04:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 09 Jul 2015 19:28:34 +0200, Trefniś wrote:

    > Obśmiałem tylko protekcjonalną i prymitywną odpowiedź Liwiusza.

    Chyba Gałki? (jak jeden zarabia, to inny traci)

    > A dopuszczam każdą możliwość.

    Szacuneczek :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 158. Data: 2015-07-13 14:18:39
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-07-08 o 15:52, Piotr Gałka pisze:
    > Chyba nie. Po prostu pokój do którego normalnie ludzie nie trafiają.
    > US źle zaksięgował wpłatę jednej zaliczki i od normalnego okienka
    > wysłali mnie (dostałem przepustkę) tam, gdzie wszyscy zajęci herbatkami.
    > Jak już po tych 20 minutach przysłali mi praktykanta i się dopytał o co
    > biega to po kolejnych 10 minutach przyszedł powiedzieć, że znaleźli.

    Ja w US trafiłem na imieniny :)
    Pewnie dlatego natychmiast zostałem obsłużony, więc mogę narzekać tylko
    na to, że mnie panie nie poczęstowały ciachem

    Pozdrawiam

  • 159. Data: 2015-07-13 16:04:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    >>> [ciach]

    > I znów impertynenecja.
    > Dałem ciach tylko po to aby zasygnalizować, ze
    > wyciałem fragment na ktory nie mam zamiaru odpowiadać.

    Akurat ten fragment dotyczył ekonomii, nie polityki. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 160. Data: 2015-07-13 18:57:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Akurat ten fragment dotyczył ekonomii, nie polityki. :)

    Nie wiem co w tym smiesznego.
    Wiem, ze nasuwa sie na jezyk: i co z tego?