  • 1. Data: 2002-02-08 08:18:27
    Temat: Dolary dolary
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ciekawie sie dzieje:
    "Wczoraj Michał Kwiatkowski, prezes Polskiego Górnictwa Naftowego i
    Gazownictwa (PGNiG) wyjechał do Moskwy na rozmowy z Gazpromem. W tym czasie
    dwaj pozostali członkowie zarządu PGNiG dokonali zmiany na stanowisku
    dyrektora generalnego firmy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

    Informacji o tym, że nowym dyrektorem generalnym PGNiG zamiast Michała
    Kwiatkowskiego został Stanisław Jakubowski z zarządu tej firmy nie chciał
    skomentować Bolesław Rey, szef biura zarządu PGNiG. - Nie jestem upoważniony
    do odpowiedzi na to pytanie - powiedział. Z Igorem Wasilewskim, rzecznikiem
    PGNiG, nie udało nam się skontaktować.

    Dyrektor generalny PGNiG to osoba, która zgodne z kodeksem pracy w praktyce
    kieruje na bieżąco firmą. Jej podlegają dyrektorzy poszczególnych pionów,
    odpowiada za kadry. Zmianę według naszych źródeł miały wywołać różnice zdań
    między prezesem PGNiG a resztą zarządu właśnie w sprawach bieżącej
    działalności."

    Zatrzymali na jakis czas prezesa ORLENU (mr Wieczerzaaaaaaaak!).

    Bedzie sie dzisiaj dzialo, oj bedzie.

    A wlasnie nikt nic nie komentuje, ze BRE udalo sie w Elektrimie???

    To jak teraz podzieli i sprzeda??? A www.empik.com dalej nie dziala ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-08 08:33:53
    Temat: Re: Dolary dolary
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    AMRA napisal:
    >[...]
    > A wlasnie nikt nic nie komentuje, ze BRE udalo sie w Elektrimie???
    > To jak teraz podzieli i sprzeda???[...]

    Wywiad z prezesem BRE:
    http://www.pb.pl/printArt.asp?id=139774

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2002-02-08 08:52:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Prognozy maja zostac osiagniete dzieki sprzedazy mBanku, ITI i PTE
    Skarbiec-Emerytura. Akcje pierwszej ze spólek wejda do obrotu w IV kwartale
    tego roku. Czy od razu zaoferujecie 49 proc.?

    - Mozliwe sa rózne warianty. Wiele zalezy od sytuacji na rynku. Spodziewamy
    sie, ze wlasnie w IV kwartale mBank zacznie przynosic zyski. To bedzie
    istotna wiadomosc dla inwestorów. Nie wykluczamy, ze spólka pozyska jeszcze
    jednego powaznego inwestora, który do niej cos wniesie, np. partnera z
    branzy ubezpieczeniowej.