  • 1. Data: 2004-07-21 20:09:13
    Temat: Debet w Inteligo - czy to możliwe?
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Tak się zastanawiam, czemu Inteligo robi takie problemy z przynaniem debetu.
    Konto mam u nich prawie od samego początku istnienia Inteligo. Wykonuje
    sporo operacji (płatności kartą, wypłaty z bankomatów, przelewy, otrzymuje
    troche wpłat na to konto), korzystam z serwisu SMS (chociaż to pewnie
    nieistotne).

    Ostatnio zamiast napisu "nie masz zdolności kredytowej" pojawiło się "za
    mało aktywnie korzystasz z konta". Nie wiem co to ma do rzeczy jak korzystam
    z konta. Przecież nie robie tak jak niektórzy ludzie (wpłynie wypłata i całą
    wypłacają). Czy jest sens klikać w wniosek co kilka dni, czy wystarczy raz
    na miesiąc sprawdzić czy coś im się odwidziało?

    Może ktoś się pochwali jak udało mu się uzyskać debet na koncie (jakie miał
    obroty)?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-07-21 20:13:30
    Temat: Re: Debet w Inteligo - czy to możliwe?
    Od: "JaKi" <a...@j...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może ktoś się pochwali jak udało mu się uzyskać debet na koncie (jakie
    miał
    > obroty)?

    Zwrot z podatku, konot od poczatku istnienia Inteligo, wczesniej raz na
    Chinski rok wplaty z allegro i wplaty wlasne, wyplaty z bankomatow i ew
    platnosci karta w necie. Wczesniej mi pisalo, ze brak zdolnosci kredytowej,
    po zwrocie podatku dostalem max debet, mimo, iz wnioskowalem o 3* mniejszy.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-07-21 21:40:40
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    <arp49akchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswyslacusunga
    zeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cdmipg$ii8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    kredytowej,
    > po zwrocie podatku dostalem max debet, mimo, iz wnioskowalem o 3*

    A jak duży miałeś ten zwrot?? :)
    I ile dostałeś, bo nie wiem czy teraz max to 500zł,czy 2000zł.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2004-07-21 21:44:53
    Od: "JaKi" <a...@j...pl>

    > A jak duży miałeś ten zwrot?? :)

    <1000 PLN

    > I ile dostałeś, bo nie wiem czy teraz max to 500zł,czy 2000zł.

    2000 PLN

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-07-22 05:49:24
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Mam to samo albo "nie masz zdolności kredytowej" albo cos w stylu, ze chce
    wiecej niz wynosi limit

    Lech Dubrowski

  • 6. Data: 2004-07-22 08:56:08
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Zadalem im pytanie w tej sprawie. Wybralem odpowiedz telefoniczna po
    godzinie 16. Ciekawe o ktorej zadzwonia bo poprzednio jak wybralem godziny
    przedpoludniowe to zatelefonowali do mnie przed 15.

    Lech Dubrowski

  • 7. Data: 2004-07-22 09:15:55
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Zupelne zaskoczenie. Zadzwonili po 15 minutach i powiedzieli zebym zadzwonil
    do konsultanta bo tak to nie wiedza z kim rozmawiaja i nie moga podac
    zadnych szczegolow.

    Lech Dubrowski

  • 8. Data: 2004-07-22 09:16:24
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Lech Dubrowski wrote:

> [...]
    > godzinie 16. Ciekawe o ktorej zadzwonia bo poprzednio jak wybralem godziny
    > przedpoludniowe to zatelefonowali do mnie przed 15.

    nic ci nie powiedza, nie moga udzielac informacji na temat tego co
    trzeba zrobic zeby dostac debet, mi powiedzieli, zebym AKTYWNIE
    korzystal z konta to napewno wystarczy. I faktycznie przszlo kilka
    pensji na konto i max debet zostal mi przyznany.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 9. Data: 2004-07-22 09:17:23
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Lech Dubrowski wrote:

> [...]
    > do konsultanta bo tak to nie wiedza z kim rozmawiaja i nie moga podac

    a konsultant ci powie ze nie moze ci udzielic informacji dokladnie co
    masz robic, tylko zebys aktywnie korzystal z konta :-)

  • 10. Data: 2004-07-22 11:41:06
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Tak, oni odpowiadaja na poziomie pieciolatka. Mowia ci, ze u nich wszystko
    jest w porzadku, zebys sprobowal jeszcze raz, a w miedzyczasie jakis
    fachowiec blyskaweicznie robi poprawke ustawien twojego konta. To samo mam w
    TPSA i warszawskiej TV kablowej Aster d. Aster-City.

    Tylko, ze ja ostatnio nie jestem w nastroju zeby sluchac takich glupot.

    Lech Dubrowski :(