  • 21. Data: 2004-02-16 21:39:17
    Temat: Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Od: "fuzzymi" <f...@y...com>

    > Dajesz bankowi swoje pieniadze, on nimi obraca i na tym zarabia, wiec kazdy
    > porzadnie zarzadzany bank, za to ze mu laskawie te pieniadze dales daje Ci
    > podstawowe uslugi bezplatnie i jeszcze odsetki, tak jest w najbardziej
    > rozwinietych krajach na swiecie, gdzie banki sa dobrze zarzadzane.
    > Nic nie ma za darmo i bank nie jest instytucja charytatywna, ale to nie na
    > oplatach za podstawowe uslugi powinien zarabiac.

    > Powiedz zatem dlaczego sie daje napiwki dla kelnera itp.?

    Przepraszam, ale ja mowie o "identyfikowaniu sie z bankiem". A Ty o czym?

  • 22. Data: 2004-02-16 21:56:36
    Od: devnull <d...@n...net>

    >na

    >Przepraszam, ale ja mowie o "identyfikowaniu sie z bankiem". A Ty o czym?

    Pisales o traktowaniu banku przez klienta, stad moje pytanie.
    Zdefiniuj jak rozumiesz "identyfikowanie sie z bankiem" to wtedy pogadamy.

  • 23. Data: 2004-02-16 22:09:16
    Od: "fuzzymi" <f...@y...com>

    > Pisales o traktowaniu banku przez klienta, stad moje pytanie.
    > Zdefiniuj jak rozumiesz "identyfikowanie sie z bankiem" to wtedy pogadamy.

    Polecam lekture postu otwierajacego watek:

    "Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Jeśli tak to zafunduj swojej komórce logosa z jego wizerunkiem"

  • 24. Data: 2004-02-16 23:07:41
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 16 Feb 2004 23:09:16 +0100, "fuzzymi" <f...@y...com> wrote:

    >Polecam lekture postu otwierajacego watek:
    >
    >"Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    >Jeśli tak to zafunduj swojej komórce logosa z jego wizerunkiem"

    No to ja sie tak nie identyfikuje z bankiem.

    Tak jak juz to wielokrotnie mowilem wczesniej wprowadzenie obecnych oplat to
    skutek przeinwestowania, czyli zlego zarzadzania. Obecnie te moje slowa
    potwierdza sam BRE Bank:

    "Obszar bankowości detalicznej wciąż jednak generował w 2003 r. bardzo wysokie
    straty, wynikające z dalszych działań inwestycyjnych."
    http://www.brebank.com.pl/centrumprasowe/?eId=64242&
    _requestid=65204

    A to stwierdzenie:
    "Wychodząc naprzeciw bliskiej współpracy nie tylko z Commerzbankiem ale także z
    pozostałymi inwestorami BRE Bank zapowiedział w minionym roku przestrzeganie
    zasad ?Dobrych Praktyk w Spółkach Publicznych?. Przyjęcie tego kodu etyki
    biznesowej jest potwierdzeniem stosowanej od dawna polityki Banku opartej na
    przejrzystości poczynań biznesowych."
    to nic innego jak hipokryzja, bo podobnych Zasad Dobrej Praktyki Bankowej juz
    nie przestrzegaja - slowa sobie, a dzialania sobie.