  • 1. Data: 2002-03-27 00:35:17
    Temat: Czy dostanę odsetki za wypłaconą kwotę z mBank lokaty ?
    Od: "zoltar" <m...@o...pl>

    Chciałbym wypłacić część środków z lokaty w mBanku założonej w listopadzie.
    Okres naliczania odsetek dopiero za 2 miesiące.
    Dostane odsetki za 1 mies od wypłaconej kwoty ,czy przepadną ? Odsetki z
    lokaty która pozostanie są wolne od podatku Belki ?
    Czy podatek obejmie lokate w całości czy tylko wyplatę ?

    Wdzięczny za odpowiedź
    marek

  • 2. Data: 2002-03-27 05:21:17
    Od: "zoltar" <m...@o...pl>

    > nie, bo zrywasz warunki umowy.

    Myślę raczej o takim przypadku gdy pozostała kwota pozostaje na lokacie w
    mBanku a wycofuje część środków (była taka opcja jak ją zakładałem)

    > Podatek obejmuje wszelkie wypłacone odsetki,
    > za okres w jakim podatek obowiązuje (jeśli obowiązuje).

    Czyli jednokrotne umożenie części lokaty powoduje opodatkowanie przyszłych
    odsetek ???

  • 3. Data: 2002-03-27 08:27:12
    Od: "zoltar" <m...@o...pl>

    > Nawet przeszłych :-((

    ehhh :(

    thx za info

  • 4. Data: 2002-03-27 10:53:25
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "zoltar" <m...@o...pl> wrote in message news:a7run9$4gp$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Okres naliczania odsetek dopiero za 2 miesiące.
    > Dostane odsetki za 1 mies od wypłaconej kwoty ,czy przepadną ? Odsetki z

    tak - obniżone o połowę (tzn dostaniesz całe i zapłacisz prowizję w
    wysokości połowy)

    BAH

  • 5. Data: 2002-03-27 13:27:05
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "zoltar" <m...@o...pl> wrote in message news:a7sffh$m3u$1@news.tpi.pl...

    > Myślę raczej o takim przypadku gdy pozostała kwota pozostaje na lokacie w
    > mBanku a wycofuje część środków (była taka opcja jak ją zakładałem)

    opcja dotyczyła umowy z mBankiem.
    Ustawę, to mBank może jedynie wykonywac :-((

    Była taka akcja "uszczelniania" w Sejmie.. :-((

    > Czyli jednokrotne umożenie części lokaty powoduje opodatkowanie przyszłych
    > odsetek ???

    Nawet przeszłych :-((

    BAH