  • 1. Data: 2002-12-16 17:42:00
    Temat: Czy WBK "przetrzymuje' przelewy ?????
    Od: Dawid Świtała <c...@o...pl>

    Witajcie ...
    Kilka razy spotkałem się że jeden z moich kontrachentów [rachunek firmowy]
    w BZWBK puszczal do mnie przelew ALE zapodawał dyspozycję że ELIXIR .
    Opłatę mu potrącali ze ten Elixir jakąś strasznie wysoką [dziadostwo].

    Rekorodowo pieniądze docierały tego samego dnia po 2 sesjach [IMHO] tj.
    składał przelew o 10 a ja miałem pieniądze około 16 ..[mBank]

    Niestety nie mogę tego powiedzieć ostatnio....
    BZWBK -> ePKO [ELIXIR] zlecenie dane dysponentowi w BZWBK około 13 ....
    pieniądze dnia następnego około 12 ;(
    Czy mnie się wydaję czy powinno się to załapać z drugą sesją Elixirową czy
    nie ??

    Słyszałem już hasł oże BZWBK przetrzymuję pieniądze "o jedną sesje" ....

    Prawda to czy nie ?????

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;

  • 2. Data: 2002-12-16 22:12:21
    Temat: Re: Czy WBK "przetrzymuje' przelewy ?????
    Od: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl>

    "Dawid Świtała" <c...@o...pl> wrote in message

    > BZWBK -> ePKO [ELIXIR] zlecenie dane dysponentowi w BZWBK około 13 ....

    > Słyszałem już hasł oże BZWBK przetrzymuję pieniądze "o jedną sesje" ....

    Sesja elixir:
    Pekao >> BZWBK
    Przetrzymana w dniu dzisiejszym o jedną sesję.

    Z tego co wiem elixir w BZWBK kosztuje 3,00 PLN.

    Krzysiek Jankiewicz

  • 3. Data: 2002-12-16 22:22:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Z tego co wiem elixir w BZWBK kosztuje 3,00 PLN.

    Y? Przez Internet 1,5 zl "_

  • 4. Data: 2002-12-16 22:44:58
    Od: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:atljm4$2kt$1@news.onet.pl...

    > Y? Przez Internet 1,5 zl "_

    Zgadza się. Przez internet 1,5 w oddziale 4,0.
    Zapomniałem, że w internecie nie obciążają po każdej operacji, tylko później
    robią to zbiorczo.
    3,00 było za dwa elixiry.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-12-17 20:20:06
    Od: "Wojtek Kozielski" <w...@n...pl>

    > Zgadza się. Przez internet 1,5 w oddziale 4,0.
    > Zapomniałem, że w internecie nie obciążają po każdej operacji, tylko
    > później robią to zbiorczo.
    > 3,00 było za dwa elixiry.

    Od firm 3 zl za elixir

    Wojtek