  • 1. Data: 2004-12-13 06:36:20
    Temat: Czy PKO BP pobiera prowizję za wpłatę na ich konto ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Różne pomysły mają w bankach.

    Chciałem wpłacić pare PLN na konto które jest w PKO BP, w pracówce
    tegoż banku, ale zdarzają się prowizje od takowych wpłat i stąd moje
    pytanie, czy przypadkiem w tym banku taka mi się nie pojawi ???

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-12-13 07:44:27
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    To zależy od pani z okienka.
    Często wpłacam na konto które jest w innym ich oddziale.
    Czasem biorą (prowizję) czasem nie.
    Nie ma reguły a ja nie mam zdrowia tego wyjaśniać.

  • 3. Data: 2004-12-13 08:00:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Dentarg wrote:

> [...]
    > tegoż banku, ale zdarzają się prowizje od takowych wpłat i stąd moje
    > pytanie, czy przypadkiem w tym banku taka mi się nie pojawi ???

    Z tego co pamiętam: wpłata na rachunek firmowy lub cudzy ROR - prowizja,
    wpłata na własny ROR - bezpłatnie.

  • 4. Data: 2004-12-13 08:28:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mk napisał(a):
    > To zależy od pani z okienka.

    A ja myślałem, że od TOiP.....

  • 5. Data: 2004-12-13 08:41:45
    Od: "Chris S." <r...@w...pl>

    > Z tego co pamiętam: wpłata na rachunek firmowy lub cudzy ROR - prowizja,
    > wpłata na własny ROR - bezpłatnie.

    Z pewnoscia powinno byc (tak pisza) - wplata w PKOBP (niewazna placowka)
    do PKOBP na ROR czyjkolwiek - bez prowizji.

  • 6. Data: 2004-12-13 09:08:08
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 13 Dec 2004 09:41:45 +0100, "Chris S." <r...@w...pl>
    wrote:

    >Z pewnoscia powinno byc (tak pisza) - wplata w PKOBP (niewazna placowka)
    >do PKOBP na ROR czyjkolwiek - bez prowizji.

    To ciekawe jak jest z rachunkiem do KK ?
    Patrzyłem na ichniej stronie i w TOiP do KK nie ma takiej pozycji.

    A może mają wpłatomaty ? :))

    pzdr,
    Dentarg

  • 7. Data: 2004-12-13 09:31:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > On Mon, 13 Dec 2004 09:41:45 +0100, "Chris S." <r...@w...pl>
    > wrote:

    > A może mają wpłatomaty ? :))

    cos w tym rodzaju...;-)
    maja cos ze 600 bankomatow depozytowych
    zeby zlozyc depozyt trzeba miec karte VE PKO BP...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---