  • 1. Data: 2003-03-24 19:23:46
    Temat: Czas Aktywacji karty Sim z Aplikacja Inteligo Przez Plus Gsm
    Od: <s...@s...com>

    Witam
    Mam takie male zmartwienie. A dokladniej
    Chcialem sie sznownych grupowiczow zapytac i;e czekaliscie na aktywacje
    Karty sim z aplikacja bankowa inteligo przez siec plus gsm. Bo ja 17 marca
    zlozylem na stronie inteliggo.pl formukaz o wymiane mojej starej karty na
    karte z aplikacja inteligo za 1 zl. nastepnie 18 marca o 7:45 rano
    przefaksowalem plusowi podpisany regulamin i wnosek, A nastepnie okolo
    godziny 15:30 tego samego dnia zadzwonila pani z dzialu telemarketingu plus
    gsm i umowilismy sie na dostarczenie tej kjkarty przez kuriera karta
    zostala mi dostarczona 19 marca o 15:20 oddalem kuierowi wszystkie niezbedne
    dokumenty i teraz czekam caly czas na aktywacje tej karty ( wedle regulaminu
    plus ma 7 dni) od daty dostarczenia karty przez kuriera na aktywacje Ale gdy
    dzis zadzwonilem na 2601 to pani mi powiedziala ze nie ma zadnej informacji
    o zmianie karty a gdy znowu zadzwonilem za 30 min to powiedziala ze jednak
    jest ale jeszcze maja troche czasu na aktywacje. Czy nie wydaje sie wam to
    troche dziwne. Ile trwala taka wymiana karty w waszym wypadku? Moze znacie
    jakies numery do Plus Gsm gdzie w razie czego mogl bym zadzwonic z ta sprawa
    lub cos z tym zrobic?
    Dziekuje i Pozdrawiam
    ----
    Pozdrawiam
    Paweł Mucha
    E-Mail: m...@p...pl
    (Wielkość pojedynczego listu nie może przekroczyć 4 MB)

  • 2. Data: 2003-03-25 10:23:19
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik s...@s...com napisał:
> [...]
    > jakies numery do Plus Gsm gdzie w razie czego mogl bym zadzwonic z ta sprawa

    Robilem to dwa razy i karta byla aktywowana 2 lub 3 dnia po wizycie
    kuriera. Nie musialem sie upominac, Plus sam zadzwonil i mnie
    poinformowal, ze w ciagu pol godziny stara karta bedzie nieaktywna i
    wtedy moge wlozyc nowa.

    Bartol