  • 1. Data: 2003-12-30 12:56:55
    Temat: Co zamiast KK Citi?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Chcę zrezygnować z KK CitiBanku - Visa Classic. Co polecacie w zamian?
    Założenia: miesięczny limit do ok. 5-6 tys zł, spłacany zawsze w całości.
    Bez wypłat gotówkowych, bezproblemowe posługiwanie się w UE (zwłaszcza
    Niemcy), stosunkowo niewielkie opłaty (roczne, miesięczne itp).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-12-30 14:49:05
    Temat: Re: Co zamiast KK Citi?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bez wypłat gotówkowych, bezproblemowe posługiwanie się w UE (zwłaszcza
    > Niemcy), stosunkowo niewielkie opłaty (roczne, miesięczne itp).

    Do końca roku jakieś promocje były z tego co pamiętam w Lukasie i Multi -
    wychodziło za pół ceny na dwa lata.

    Nie pamiętam szczegółów, bo mi termin ważności upływa w marcu i mam
    nadzieję, że będą jakieś nowe promocje ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-12-30 14:56:24
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Właśnie wczoraj podziękowałem Citi.
    Kilka dni temu dostałem Mastercard PKO BP.
    Bez porównania taniej, zwłaszcza gdy zrezygnuje się z ubezpieczeń, z których
    i tak nie ma jak skorzystać.

  • 4. Data: 2003-12-30 15:20:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 13:56:55 +0100, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

> [...]
    >Bez wypłat gotówkowych, bezproblemowe posługiwanie się w UE (zwłaszcza
    >Niemcy), stosunkowo niewielkie opłaty (roczne, miesięczne itp).

    Obawiam się, że nie masz korzystniejszej alternatywy. Szczególnie, że
    CITI jak hcesz zrezygnować potrafi całkiem ładnie zejść z opłat...
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-12-30 15:28:21
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Obawiam się, że nie masz korzystniejszej alternatywy. Szczególnie, że
    > CITI jak hcesz zrezygnować potrafi całkiem ładnie zejść z opłat...

    Alternatywa jest na kazdym kroku, Raiffeisen, moze Millennium (z pieknym
    podgladem przez net za freeeko czyli w cenie karty), albo jakis MasterCard z
    BPH PBK (zwlaszcza w strefie Euro).

    CITI moze i potrafi zejsc z oplat ale nie do akceptowalnego poziomu to (1),
    a (2) to IMHO troszke obciach uzywac tej karty ze wzgledu na polityke banku
    wciskania tych kart wszystkim i wszedzie, ze szczegolnym uwzglednieniem
    budzetowki i upadajacych panstwowych molochow.

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2003-12-30 15:30:21
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    >Szczególnie, że
    > CITI jak hcesz zrezygnować potrafi całkiem ładnie zejść z opłat...

    mi zaproponowali dozywotnio bezplatna karte:)

  • 7. Data: 2003-12-30 15:41:10
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > Bez wypłat gotówkowych, bezproblemowe posługiwanie się w UE (zwłaszcza
    > Niemcy), stosunkowo niewielkie opłaty (roczne, miesięczne itp).

    IMHO najlepsza będzie KK multibanku (szczególnie jeśli sie ma juz konto w multi
    ;>). Obecnie jest promocja wydanie 0zl. Są też (nie wiem czy nadal) b.ciekawe
    promocje dla aqariusów -gold i platyna za połowę ceny. Ewentualnie KK mBanku -
    to jest prawie identyczna karta, ale inne promocje ;)
    Zaletą tych kart są całkiem dobre kursy w eurolandzie -wydzodzi spooooro taniej
    niż VC citi, zauważalnie taniej niż MC citi i troszczeczkę taniej niż DC.

  • 8. Data: 2003-12-30 15:43:51
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości

    > mi zaproponowali dozywotnio bezplatna karte:)

    LOL! Jak się coś takiego robi???

    Pzdr,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-12-30 15:52:21
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > IMHO najlepsza będzie KK multibanku (szczególnie jeśli sie ma juz
    konto w multi
    > ;>).

    Jeśli się ma już konto w jakimś banku, to karty kredytowej najpierw
    usilnie należy szukać w innym banku. Tak (w przybliżeniu*) mówi zasada
    nr 1 ludzi, którzy dokonali niejeden milion transakcji za pomocą KK.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

    * Tylko w przybliżeniu, bo konkretnie to nie należy brać KK tam, gdzie
    funkcjonuje konto osobiste.

  • 10. Data: 2003-12-30 16:04:03
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał:
    > Jeśli się ma już konto w jakimś banku, to karty kredytowej najpierw
    > usilnie należy szukać w innym banku. Tak (w przybliżeniu*) mówi zasada
    > nr 1 ludzi, którzy dokonali niejeden milion transakcji za pomocą KK.

    Eeee tam, od tego czasu co grupowicze wymyślili tą "zasadę" sporo się
    zmieniło...
    Posiadanie konta i KK z automatyczną spłatą jest wygodne. A już napewno
    posiadanie jednej takiej KK ;) Szkoda, że nie mozna ustanowić PZ do spłaty
    innych KK ;>