  • 1. Data: 2010-04-21 12:25:13
    Temat: Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    Pobiegałem po oddziałach i karty brak, o takiej:
    "Karta VISA przedpłacona to pierwsza w Polsce karta płatnicza wycinana i
    półprzezroczysta o unikatowym kształcie."
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520

    Jeśli nie mają i nie uda mi się jej zdobyć, to co podobnego dostanę u
    konkurencji?

  • 2. Data: 2010-04-21 16:18:08
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Friend pisze:
> [...]
    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520
    >
    > Jeśli nie mają i nie uda mi się jej zdobyć, to co podobnego dostanę u

    A na chuj ci wycinana polprzezroczysta karta ?
    Wazne zeby kasiora byla na koncie i mozna bylo tanio ja wybrac, a jesli
    to to ja mam przedplacona WBK.

    Chcesz poszpanowac przed laskami czy kolegami pedziami?

  • 3. Data: 2010-04-21 16:32:16
    Od: "Teyja" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A na chuj ci wycinana polprzezroczysta karta ?
    > Wazne zeby kasiora byla na koncie i mozna bylo tanio ja wybrac, a jesli
    > to to ja mam przedplacona WBK.
    >
    > Chcesz poszpanowac przed laskami czy kolegami pedziami?

    Friend, no to teraz juz wiesz, że przed obszczymurkiem lub pod
    budka z piwem taką kartą nie poszpanujesz.

  • 4. Data: 2010-04-22 06:40:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 14:25:13 +0200, Friend napisał(a):

    > Pobiega?em po oddzia?ach i karty brak, o takiej: "Karta VISA
    > przedp?acona to pierwsza w Polsce karta p?atnicza wycinana i
    > pó?przezroczysta o unikatowym kszta?cie."
    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520
    >
    > Je?li nie maj? i nie uda mi sie jej zdobyae, to co podobnego dostane u
    > konkurencji?

    Do czego potrzebna jest Ci głównie taka karta?

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-04-23 07:04:22
    Temat: Re: Co zamiast ING "Karta VISA przedp3acona ... o unikatowym kszta3cie."
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    > Do czego potrzebna jest Ci głównie taka karta?

    Kolega wyżej wyznał iż ma kartę WBK - sprawdzę ich ofertę, pozostałe
    infomacje są nieprzydatne.

    Bart, potrzebuję kartę dokładnie taką jak ma/miało ING.
    Transakcje przez internet i bezgotówkowe z wyłączeniem bankomatów, wygląd
    karty ING jest bardzo przyjemny i nie ukrywajmy tego, ale najważniejsza jest
    jej funkcjonalność i zabezpieczenie przed "zadłużaniem się".

    Pozdrawiam, Mariusz.

  • 6. Data: 2010-04-23 08:00:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 09:04:22 +0200, Friend napisał(a):

    > Bart, potrzebuje karte dok?adnie tak? jak ma/mia?o ING. Transakcje przez
    > internet i bezgotówkowe z wy??czeniem bankomatów, wygl?d karty ING jest
    > bardzo przyjemny i nie ukrywajmy tego, ale najwa?niejsza jest jej
    > funkcjonalno?ae i zabezpieczenie przed "zad?u?aniem sie".

    No to może sobie założysz konto, bo są oferty które praktycznie niczym
    się nie różnią od karty pre-paid a mają zdecydowanie więcej możliowści.

    *DBnet* - konto, przelewy i karta są darmowe. Za kartę biorą 5 pln jeżeli
    nie wykonasz nią w miesiącu jednej transakcji np wypłata z bankomatu
    (wszystkie bankomaty darmowe polska/świat). Kartą możesz płacić w
    internecie. Słabe www pod względem "online", ale da się przeżyć. Brak
    wpłatomatów.

    *mBank* - konto, przelewy i karta całkowicie darmowe. Kartą można płacić
    w internecie. Bardzo dobre www i pełne online. Jest wpłatomat.

    *Polbank* - konto, przelewy i karta całkowicie darmowe. Kartę możesz
    podpiąć do konta oszczędnościowego i kasa procentuje a jednocześnie
    możesz ją wybrać z bankomatu lub zapłacić w internecie bez żadnych
    ograniczeń. Dostęp www lepszy niż w DBnet ale gorszy niż w mBanku. Jest
    wpłatomat.

    Jednak uwaga - dla transakcji w walucie innej niż pln (np EUR, USD, GBP
    etc) zdecydowanie najlepiej wypada Polbank.

    Info o wpłatomatach dałem dlatego, że możesz się uniezależnić od godziny
    pracy w banku i kupić coś np w święto i jeżeli masz możliwość to wpłacić
    pieniądze przez wpłatomat i od razu zapłacić - czasami się przydaje.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-04-23 11:54:43
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Friend pisze:
> [...]
    > karty ING jest bardzo przyjemny i nie ukrywajmy tego, ale najważniejsza jest
    > jej funkcjonalność i zabezpieczenie przed "zadłużaniem się".

    Ja nie pisalem o prepaidzie ale o karcie VISA w WBK z mozliwoscia wyplat
    do wysokosci srodkow zgromadzonych na koncie

  • 8. Data: 2010-04-23 15:17:56
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Friend" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520
    >
    > Jeśli nie mają i nie uda mi się jej zdobyć, to co podobnego dostanę u

    Dziękuję za pomoc, szczególnie xbartx.

    Znalazłem w jednym z oddziałów ING z terminem ważności na 12 miesięcy
    (nominalnie na 24).
    W związku z tym lekko zaprotestowałem co do opłaty 24,- i po tej sugesti
    zostanie pobrane 12 złotych za połowę okresu ważnosci.

    Bardzo mi pasuje, są wpłatomaty, funkcjonalności dokładnie tyle ile
    potrzebuję, cieszę się ze zdobyczy.

    Pozdrawiam, Mariusz.

  • 9. Data: 2010-04-24 07:42:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Friend"
    > Bardzo mi pasuje, są wpłatomaty, funkcjonalności dokładnie tyle ile
    > potrzebuję, cieszę się ze zdobyczy.

    ja cie rozumiem - sam używam taką juz 3-4 lata
    i jak się ma konto OKO w ING (nawet poste) to masz podgląd przez
    internet za darmo
    ma jeszcze jedną zaletę - nie pamiętam kiedy jakiś PIN do niej używałem
    wszędzie jest na podpis
    *** blad ***