  • 1. Data: 2006-04-06 14:12:16
    Temat: Co sadzicie o db Gwarancja
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    Witam

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=db_gwar
    ancja
    Co sadzicie o tej ofercie Deutsche Bank? Biore ja pod uwage jako alternatywe
    dla funduszy stabilnego wzrostu.Chce zainwestowac dlugoterminowo (3-5 lat),
    do tej pory calosc oszczednosci lokowalem w Obligacjach Skarbu Panstwa ale
    ze wzgledu na ich kiepskie oprocentowanie szukam czegos korzystniejszego a
    jednoczesnie nie az tak ryzykownego jak fundusze lokujace w akcje.

    Pozdr.

    Andrzej

  • 2. Data: 2006-04-06 20:22:08
    Temat: Re: Co sadzicie o db Gwarancja
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=db_gwar
    ancja
    > Co sadzicie o tej ofercie Deutsche Bank? Biore ja pod uwage jako
    > alternatywe dla funduszy stabilnego wzrostu.

    Typowa bankowa struktura, nic nadzwyczajnego. No, moża poza ubezpieczeniem,
    ale pewnie realne korzyści z niego są minimalne, jeśli w ogóle są.
    Niemal każdy bank ma produkty tego typu w ofercie.