    From: "wieslaw" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Date: 6 Jan 2006 23:42:07 +0100

    Witam

    historia jakich wiele: pracowalem wiele lat, dobrze zarabialem, pewnego dnia
    pojawiaja sie panowie z citi mamy cos super karta krdytowa... toche oproru
    wahanie... ale w koncu to taka wygoda... mam karte... raptem... ciach pare
    mesiecy pozniej zwolnienie z pracy... pracy nie ma z czegos trzeba zyc biore z
    karty... zadulznie narasta... odesetki leca ale nie ma z czego ich spalcic...
    trwa to jakis czas... podejmuje dramatyczna decyzje wyjedzam za granice zeby
    spacic karte... tutaj znajduje prace, zarabiam pieniadze... okazuje sie ze
    przelew do polski musze zaplacic 21 funtow... podjmuje decyzje zarobie cala
    kwote i space wszysko jedym przelewem... pracuje osiem miesiacy raz praca
    jes raz jej nie ma... w polsce jako informatyk tutaj w UK budowy, magazyny,
    fabryki. Raz praca jest raz nie ma. Ludzie szorstcy, rzeczywistosc trudna...
    powiedzibym wroga w koncu po osmiu miesiacach cel jest oksogniety mam te 6,5
    tys. zl. Dwonie do citi... okazuje sie ze odsetki 37% w skali roku narosly do
    9.5 dalej nie mam wysatczajaco duzo pieniedzy... wymiekam... wlosy mi
    zaczynaja wypadac... siwiec... ten cholerny stres ta cholerna karta. Nie
    wytrzymuje tego wracam do Polski. Splacam 2 tys zadluzenia... w Polsce praca
    jest w sumie nie za duze pieniadze ale za to w branzy... pensja jednak za mala
    zeby spalcic zadluzenie... chop do autobusu i drugi wyjaz do UK. Tutaj
    tragednie.. zamachy bombowe... nie ma pracy pieniadze sie topia... w koncu
    praca jest... okazuje sie wpakowalem sie w mafijke... nie ma wyplaty przez
    osiem tygodni swoja kase wydaje prawie co do funta... jest wypata... dziwne
    odliczenia... malo kasy... pozniej znowu brak pracy... pienadze sie topia...
    bank sie upomina... nie mam z czego zaplacic bo musze miec na zycie tutaj...
    oprocentowanie narasta... wlosy siwieje wypadaja mam 34 lata a skornie jak 60
    latek. wszstko to w ciagu jednego roku.

    Jak dlugo jeszcze mozna... jak dlugo oni beda nas lupic tym oprcentowaniem?
    Czy na nich nie ma mocnych? Przeciez w USA maciezystym kraju Citi
    opocentowanie odstetek wynosci 0% przez rok i 10% po roku.

    CIEKAWE JAK DLUGO ONI NAS BEDA TAK CISNAC - NAS BIEDNYCH POLACZKOW?!

    Wieslaw