  • 1. Data: 2003-03-16 13:46:02
    Temat: CKC Pekao
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Chyba zaczeli autoryzaowac kazda transakcje :-/ 2 razy zautoryzowalo mi
    niskie kwoty w Tesco, a zawsze szlo bez.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-03-16 14:12:52
    Temat: Re: CKC Pekao
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał
    > Chyba zaczeli autoryzaowac kazda transakcje :-/ 2 razy zautoryzowalo mi
    > niskie kwoty w Tesco, a zawsze szlo bez.

    U mnie to samo ;-// Ciekaw jestem kiedy zaczna korzystac w Tesco z eService ;-)
    Ehh a na mojej ulubionej stacji benzynowej zmienili ostatnio PolCard na CKC -
    chyba im bokiem wyjdzie ta zmiana, jesli faktycznie CKC autoryzuje all.

  • 3. Data: 2003-03-16 20:50:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba zaczeli autoryzaowac kazda transakcje :-/ 2 razy zautoryzowalo mi
    > niskie kwoty w Tesco, a zawsze szlo bez.

    Chyba jednak nie, a w każdym razie nie wszędzie, bo dziś płaciłem w Tesco i
    obyło się bez autoryzacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko