  • 1. Data: 2003-10-08 08:51:59
    Temat: (Bez)płatność KK
    Od: "BM" <m...@B...math.put.poznan.pl>

    Udałem się ostatnio do szeroko reklamowanego, wspaniałego miejsca, w którym ponoć
    mogę
    szybko i bezproblemowo załatwić wszelkie sprawy związane z internetem, telefonem
    stacjonarnym i komórkowym - chodzi mi tu o Telepunkt naszego Narodowego Operatora.

    Zainteresowany byłem zakupem telefonu bezprzewodowego - oczywiście pełna kultura, pan
    pokazał towar, wypełnił druczki, podbił pieczątkami gwarancję, poprosił do kasy...

    No i zrobił głupią minę, jak mu podałem kartę kredytową. "Niestety przyjmujemy tylko
    gotówkę..."

    Na to ja zrobiłem zdziwioną minę - "Jak to, taka duża firma, a nie macie terminali?"

    Pan zaczął coś pokrętnie tłumaczyć, że są w trakcie zmiany systemu i to dlatego, poza
    tym
    za rogiem jest bankomat, także mogę wypłacić na gotówkę (na KK!)... Podziękowałem
    grzecznie i wyszedłem. Bez telefonu.

    Z drugiej strony rozumiem ich. Łączyć się przez modem z centrum autoryzacji, przy
    takich
    cenach połączeń - poszliby z torbami biedaczki...

    P.s. 1 - miało to miejsce w Poznaniu, na Dąbrowskiego. Ponoć nigdzie w Poznaniu w
    telepunktach nie można płacić kartami.

    P.s. 2 - Może zamiast ładować grube pieniądze w reklamy z Czubówną (na widok której
    mam
    już odruch psa Pawłowa - tyle że w drugą stronę) zainwestowaliby w terminale do
    płatności
    bezgotówkowej.

    P.s. 3 - telefon dwa dni później kupiłem w sklepie internetowym - lepszy model, za
    mniejsze pieniądze - zapłaciłem kartą (wirtualną).

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2003-10-08 08:58:20
    Temat: Re: (Bez)płatność KK
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "BM" <m...@B...math.put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:bm0j8t$5j2$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    widok której mam
    > już odruch psa Pawłowa - tyle że w drugą stronę) zainwestowaliby w

    Czubówna robi więcej dobrego niż się wydaje :))

    to właśnie od niej większość pracowników TPSA dowiaduje się co oferuje ich
    firma :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-10-08 09:16:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
    > to właśnie od niej większość pracowników TPSA dowiaduje się co oferuje ich
    > firma :)))

    ostatnio w talikm telepunkcie pytalem ich ktore centrale TPSA pozwalaja na
    nadawanie SMS-a z telefonu stacjonarnego, bo mam taki model Gigaseta
    bezprzewodowego, ktory na to pozwala o ile operator ma taką uslugę.

    Nic się nie dowiedziałem - panie pierwszy raz spotkały się z takim
    problemem - dalej nie wiem czy TPSA na to komus pozwala czy nie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-10-09 06:52:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    wiadomości news:bm0j8t$5j2$1@opal.futuro.pl...

    > P.s. 1 - miało to miejsce w Poznaniu, na Dąbrowskiego. Ponoć nigdzie w

    Przyjedz do Kielc :) W naszym Telepunkcie alceptuja karty ;)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-10-10 08:51:40
    Od: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz)

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    :
    : Przyjedz do Kielc :) W naszym Telepunkcie alceptuja karty ;)

    To chyba jakies niedopatrzenie - proponuje spytac, do kiedy :)

    Pod koniec wrzesnia placilem karta rachunki w kasie TP$A (Gdansk,
    ul. Ciasna) i okazalo sie, ze bylem tam w sama pore - kasa czynna
    tylko do konca wrzesnia, nie wiadomo co pozniej, pani w kasie juz
    na wypowiedzeniu. Bo przeciez trzeba maksymalnie oszczedzac na
    obsludze klienta, by bylo wiecej na reklame tej wspanialej firmy...

    Marek

  • 6. Data: 2003-10-11 14:03:05
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek Michalkiewicz" <s...@a...gda.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:bm5ruq$vlh$1@alf.amelek.gda.pl...

> [...]
    >
    > Pod koniec wrzesnia placilem karta rachunki w kasie TP$A (Gdansk,
    > ul. Ciasna) i okazalo sie, ze bylem tam w sama pore - kasa czynna

    Zapewne nie można płacić za rachunki, ale za inne rzeczy, czemu nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 7. Data: 2003-10-11 14:27:16
    Od: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz)

    Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl> wrote:
    :
    : Zapewne nie można płacić za rachunki, ale za inne rzeczy, czemu nie?

    A wlasciwie za rachunki czemu nie? Tak reklamuja te mozliwosc placenia
    w kasach hipermarketow, ze az raz postanowilem sprawdzic (przy okazji
    zakupow). Za kupione w sklepie towary mozna bez problemu placic karta,
    ale w tej samej kasie rachunek TP$A - tylko gotowka. Czyli to nie jest
    problem np. BMT instalacji czytnika kart - wedlug wyjasnien pani z kasy
    "banki sie nie zgodzily" na przyjmowanie platnosci karta za rachunki.

    Marek