  • 1. Data: 2003-10-08 07:27:50
    Temat: kredyt na splate kk
    Od: "Maciej Wozniak" <m...@b...poczta.onet.pl>

    zadzwonili do mnie z citi czy nie chce kredytu na splate karty, od kilku lat
    zawsze splacam calosc zadluzenia w wyznaczonym terminie, wiec nie wiem o co
    im chodzi, a jak nie wiadomo o co to...
    pytania:
    1 w jakiej sytuacji warto?
    2 gdzie haczyk?
    3 czemu bank nie obnizy oprocentowania na karcie tylko wprowadza jakas
    "dziwna usluge w stylu kredyt na splate kredytu"?

    maciek

  • 2. Data: 2003-10-08 07:44:25
    Temat: Re: kredyt na splate kk
    Od: p1w <p...@w...pl>

    >2 gdzie haczyk?

    Jak to gdzie ? Każdy kredyt kosztuje.

  • 3. Data: 2003-10-08 08:19:01
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

    Użytkownik "Maciej Wozniak" <m...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bm0e9j$ojs$1@news.onet.pl...
> [...]
    > 3 czemu bank nie obnizy oprocentowania na karcie tylko wprowadza jakas
    > "dziwna usluge w stylu kredyt na splate kredytu"?

    Może nie chodziło o kredyt na spłatę karty, tylko kredyt na zakupy zrobione
    kartą- to pewna różnica . W Citi jest tak że jeśli zadeklarujesz w ciągu
    chyba 72 godzin po kupnie, które zakupy mająbyć kredytowane i w jakim
    czasie, to wtedy wrzucają to w kredyt, ratę dopisują do minimalnej kwoty do
    zapłaty, limit, stanowi różnicę miedzy tym co do tej pory miałeś jako limit,
    a tym co pozostało do spłaty takiego kredytu, a kredytowane transakcje są
    oprocentowane znacznie niżej niż normalne oprocentowanie karty. Generalnie -
    jak chcesz kupić pralkę czy lodówkę na raty i masz odpowiedni limit na
    karcie - propozycja całkiem sensowna, bo nie ma bujania się z
    zaświadczeniami i płacenia prowizji za kredyt.

  • 4. Data: 2003-10-08 10:21:41
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kartą- to pewna różnica . W Citi jest tak że jeśli zadeklarujesz w ciągu
    > chyba 72 godzin po kupnie, które zakupy mająbyć kredytowane i w jakim

    IMHO to jest dłużej niż 72 godziny. Pani w CitiPhone powiedziała mi, że
    zgłoszenie musi nastąpić przed terminem spłaty podanym na wyciągu.
    Ja kupowałem 29 lipca, zgłosiłem w sierpniu (coś koło 15).

    MaciejK