  • 1. Data: 2003-10-08 06:00:47
    Temat: Jak to jest z internetem w TFI ING
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Witam,

    zapragnąłem zakupić jednostki TFI ING. Co prawda bardzo nie lubię stać w
    kolejkach w bankach, wolę robic wszysto z domu w środku nocy, ale
    skusiłem się reklamą mówiącą "wreszcie dostęp do TFI ING prez Internet".
    Myślę sobie świetnie, nie muszę się ruszć z domu eby coś załatwić i nie
    muszę nic płacić za bieżącą kontrolę moich pieniędzy (dotychczasowa
    możliwość kontaktu to telefon na 0801 6 - impuls co minutę).
    Wszystko było ładnie, aż do momentu próby wyjaśnienia jak to jest z tym
    podglądem.
    Okazało się że i owszem, mogę mieć podgląd przez Internet, ale pod
    warunkiem, że jestem szczęśliwym posiadaczem jakiegokolwiek rachunku w
    ING i jestem użytkownikiem usługi bank online.
    Cóż, płacenie za jedne z najdroższych rachunków mnie nie interesuje.
    Więc i nie mam możliwości podglądu przez Internet. Marmur mocno się
    trzyma. A miało być tak pięknie.

    Niech żyje marketing ING ! (byle nie za długo).

    MichalL

  • 2. Data: 2003-10-08 06:36:49
    Temat: Re: Jak to jest z internetem w TFI ING
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik MichalL napisał:
> [...]
    > trzyma. A miało być tak pięknie.
    >
    > Niech żyje marketing ING ! (byle nie za długo).

    A to próbowałeś?

    http://www.efund.pl/

  • 3. Data: 2003-10-08 08:07:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MichalL"
> [...]
    > ING i jestem użytkownikiem usługi bank online.
    > Cóż, płacenie za jedne z najdroższych rachunków mnie nie interesuje.

    ja tam trzymam nadal "taryfe 0" - jedyne co im place to 12 zl/rok za karte
    to sie nawet nie oplaca zamykac ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-10-08 15:43:40
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "MichalL"
    > Okazało się że i owszem, mogę mieć podgląd przez Internet, ale pod
    > warunkiem, że jestem szczęśliwym posiadaczem jakiegokolwiek rachunku w
    > ING i jestem użytkownikiem usługi bank online.

    Nie trzeba, ale rzecz jasna w ING Banku Śląskim o tym prawie nikt nie wie.
    Spróbuj https://www.ofi.pl/efund-ing/index.asp , jest tam oświadczenie które
    trzeba wypełnić i wysłać do OFI czyli agenta transferowego.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-10-08 18:09:55
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > ja tam trzymam nadal "taryfe 0" - jedyne co im place to 12 zl/rok za
    > karte to sie nawet nie oplaca zamykac ;-))
    > *** blad ***

    INGlinek stwierdził, że nie ma już tej taryfy :(.

    MichalL

  • 6. Data: 2003-10-08 18:21:38
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dziękuję za skierowanie.

    Chyba faktycznie o tym zapomnieli. Ale na razie nie mogę sprawdzić.
    Strona nie działa.

    MichalL

  • 7. Data: 2003-10-08 18:30:57
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bm1jv5$n5o$...@a...news.tpi.pl...

    > INGlinek stwierdził, że nie ma już tej taryfy :(.

    Tym bardziej warto ją trzymać...

  • 8. Data: 2003-10-08 20:27:44
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "MichalL"
    > Dziękuję za skierowanie.
    > Ale na razie nie mogę sprawdzić.
    > Strona nie działa.

    Fakt - z postu się nie otwiera, ale u mnie ze skrótu na pulpicie jak
    najbardzej. Nie wiem w czym problem.
    Spróbuj może tak:
    https://www.ofi.pl/efund-ing/start/ofi
    albo http://www.efund.pl i potem link do ING TFI z lewej strony.

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2003-10-08 20:38:17
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Badzo dziękuję.
    Mieli chyba jakieś problemy.
    W końcu widzę co mam i mogę się tym pobawić.

    Na tym polega potęga pl.biznes.banki.
    Bank nie wie co ma, a ludzie wiedzą.

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 10. Data: 2003-10-08 20:47:04
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A to próbowałeś?
    >
    > http://www.efund.pl/

    na ING TFI nie działa, albo działa inaczej niż z BSK Online