  • 41. Data: 2002-05-27 12:12:04
    Temat: Re: Bankowosc Internetowa - sposob zapisu klucza
    Od: Marcin Cenkier <m...@p...fm>

    Vizvary II Istvan wrote:
    > Tamte informacje o dynamice JAVA Card pochodzą z
    > http://www1.slb.com/smartcards/news/02/sct_trends180
    3.html Póki
    > chodzi o przeszłość to im wierze. W końcu maja informację z
    > pierwszej reki. Inna sprawa jest progrnoza.

    Rewalacja! Dzięki! :)

    > To samo dotyczy dziennikarzy, którzy [...] zaczynają się popisywać
    > jakimś absolutnie hermetycznym językiem, często myląc zresztą pojęcia.

    Any sufficiently advanced technology is indistinguishable
    from magic... To jest zmora naszych czasów, a jeśli to jeszcze dotyka
    zasad bezpieczeństwa danych to już zupełne bagno. Nic tylko, po prostu
    uwarunkować użytkowników do określonych zachowań, chyba inaczej się nie da.

    > Nie chodzi o to, by ta sama aplikacja lub inna aplikacja z tego
    > samego żródła weryfikowała postu, ale bym nazędziami niezaleznego
    > producenta mógł sprazwdzić co takiego podpisałem zanim decyduję
    > wysłać w świat coś , czemu nie mogę w przyszłości zaprzecić.

    Wystarczy, że skorzystasz z programu który inny użytkownik używa do
    weryfikacji twoich dokumentów. I nie musi to byc rozwiązanie sprzętowe -
    przecież w 99% te dokumenty mają być przetwarzane przez komputery, a nie
    terminale POS.

    PS.

    Wątek się kończy. Dziękuję Ci bardzo za wszystkie informacje, których mi
    udzieliłeś - to było wielce inspirujące :) W sprawie kart zgłoszę się do
    Ciebie na priva, najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu, chyba, że na
    Waszych stronach internetowych jest pełna oferta?. Jeszcze raz dzięki.

    --
    Greetings, -- mailto:m...@p...fm --
    Marcin Cenkier "Let's assume that there's only one truth."