  • 1. Data: 2002-05-23 12:11:42
    Temat: Izzy na WP
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wlasnie wladowalem do mojej stronki o Egipice nowe logo WP HIT i sobie
    szukam w wyszukiwarce bankowosci elekotrniczna lub internetowa i co mi
    cwaniak wyswietla w bannerach??
    Reklame Izzy banku - kurde, na ciasteczka chyba to nie reagowalo, czyli na
    wyszukiwane haslo, czy jak?

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-23 21:16:54
    Temat: Re: Izzy na WP
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > "16. Baner reklamowy przypisany do wybranych słów kluczowych w
    wyszukiwarce
    > Wyszukiwanie przez użytkowników Wirtualnej Polski, korzystających z
    serwisu
    > reklamowego klienta. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba
    > kliknięć jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są "on
    line"
    > przez 24 godziny na dobę.

    Czekaj, czekaj - uzytkownika??? znaczy sie wiedza ile widzialem dana
    reklame?? huh - ciasteczka zaraz je poblokuje :)

  • 3. Data: 2002-05-24 20:05:42
    Od: "Lewy" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > ciesteczka nic ci nie pomogą, ciasteczka służą do odczytu danych o tobie,
    > kiedy wchodzisz na stronę. Rejestracja statystyk banerów polega na
    zapisaniu
    > w bazie danych WP info o tobie (np. IP) i innych informacji jakich
    > potrzebują. Po prostu dane są u nich. Ciacha tylko do odczytu twojego
    > profilu, ustawień WP jakich używasz itd. Nie obronisz się niestety :(

    a co z tymi programami typu Anonimizer ???

  • 4. Data: 2002-05-24 21:02:16
    Od: "Pedroz" <p...@i...pl>

> [...]
    > cwaniak wyswietla w bannerach??
    > Reklame Izzy banku - kurde, na ciasteczka chyba to nie reagowalo, czyli na

    jeśli już nie przypadek, to zdecydowanie na hasło w wyszukiwarce. Pozycja 16
    w cenniku reklam WP :)

    "

  • 5. Data: 2002-05-25 14:44:09
    Od: "Pedroz" <p...@i...pl>

  • 6. Data: 2002-05-25 20:59:08
    Od: "Pedroz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Lewy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a co z tymi programami typu Anonimizer ???

    anonymizer zostawi w bazie danych wp info, że był na ich stronie :) tak,
    anonymizerem możesz się zakamuflować. ale czy gra warta świeczki?