  • 1. Data: 2002-05-23 12:24:00
    Temat: Komu się mozna poskarżyć na działanie banku ?
    Od: "Piotr Strycharz" <P...@m...com.pl>

    A dokładniej Centrum Kart i Czeków Pekao S.A.
    Ewidentnie mnie olewają. Poza tym od 6 miesięcy nie mam odpowiedzi na
    reklamację (pomimo ponagleń z mojej strony).

    Pasuje mi jakaś instytucja, gdzie opisuję sprawę i oni dostają za to jakąś
    karę. Ale niekoniecznie prokuratura od razu. Związek Banków Polskich ? Chyba
    nie, bo same banki są jego członkami...

    Piotr.

  • 2. Data: 2002-05-23 16:33:51
    Temat: Re: Komu się mozna poskarżyć na działanie banku ?
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Piotr Strycharz" <P...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości news:acin17$psg$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Pasuje mi jakaś instytucja, gdzie opisuję sprawę i oni dostają za to jakąś
    > karę. Ale niekoniecznie prokuratura od razu. Związek Banków Polskich ?

    Już to było.Zajrzyj do:
    http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm
    jt