  • Data: 2002-09-05 20:01:08
    Temat: Bankomaty Euronetu i mBank -nie da sie wybrac pieniedzy !
    Od: "***Kuba***" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    Od kilku godzin nie jestem w stanie wybrac pieniedzy z bankomatu Euronetu z
    konta w mBanku.
    Na mLini poinformowali mnie ze "zespol specjalistow doklada wszelkich stran
    aby rozwiazac problem z systemem informatycznym".
    Nikt nie byl jednak w stanie udzielic mi konkretnej odpowiedzi kiedy to
    nastapi. Problem prawdopodobnie dotyczy calej Polski. Nie wiem takze czy da
    sie robic zakupy przy pomocy karty ?.
    Na chwile obecna pieniedzy z bankomatu wybrac sie nie da (przynajmniej bez
    prowizji w Euronecie, w innych bankomatach nie probowalem).
    Jak na bank wirualny, ktorego egzystencja opiera sie wylacznie na wierze
    klientow w system informatyczny to dzisiejsza wpadka jest calkiem niezla
    :((.
    Ciekawe jest tylko to ze paradoksalnie dla banku taka sytuacja to przeciez
    czysty zysk, moje pienieadze zamiast juz dzis byc w moim portfelu pozostana
    do jutra na koncie (jesli "zespol specjalistow" oczywiscie upora sie z
    problemem :( )

    Tym wszystkim, ktorzy przez dzisiejsza awarie musieli wybierac pieniadze w
    innych bankomatach (jesli one dzialaly z kartami mBanku) przypominam zeby
    nie zapomnieli domagac sie zwrotu pobranej prowizji !.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    Kuba