    From: "dj" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bank żąda doubezpieczenia powyżej rynkowej wartości
    Date: 26 Jan 2004 11:32:56 +0100

    Witam

    Mam kredyt w EURO na samochód. Zabezpieczeniem kredytu
    jest przewlaszczenie samochodu. Bank wymagał ubezpieczenia AC.
    Ostatnio papiery w banku zostały "odkurzone" i stwierdzono,
    że polisa AC nie pokrywa aktualnego zadłużenia.
    Dostałem informację od Banku, że muszę doubezpieczyć samochód
    do wartości aktualnego zadlużenia. Jednak ubezpieczyciel nie może
    ubezpieczyć samochodu powyżej rynkowej wartości.
    Co Bank teraz może żądać w zamian?
    Ewentualnie, co mogę zaproponować Bankowi jako zabezpieczenie kredytu.
    Nie mam ochoty spłacać roznicy w wysokości paru tys. pln.
    Generalnie jestem zadowolony z kredytu, gdyz mimo skoku euro,
    w dalszym ciągu spłacam niższe raty niż przy kredycie w pln.

    dj