    From: "Marcin Mielcarek" <malco____@____man.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bank Millennium S.A. (dawniej Big Bank Gdanski)
    Date: Thu, 6 Feb 2003 10:48:24 +0100

    Witam,

    Mialem lokate miesieczna w Big Bank Gdanskim,
    zalozona w oddziale w Poznaniu. I teraz po zmianie
    na Bank Millennium S.A przestaly przychodzic
    miesieczne wyciagi. Chcialem sie dowiedziec co
    sie dzieje z wyciagami, zadzwonilem na infolinie 0801121000
    ale powiedziano mi ze musze udac sie osobiscie
    do odzialu w Poznaniu, aby wyjasnic sprawe z wyciagami.

    Jak mnie poinformowal mily glosik z infolini
    numer telefonu do odz. w Poznaniu na ul .Glogowskiej jest zastrzezony :-(

    Bosz... :-|

    Czy naprawde musze tam isc zeby to zalatwic?
    Czy jednak moglbym sie tam jakos dodzwonic?

    Z gory dzieki za wszelka pomoc.
    Pozdrawiam
    Marcin