  • 1. Data: 2018-05-19 14:06:33
    Temat: BZWBK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trwa zapowiedziana przerwa techniczna, a informacja na stronie
    po polsku, angielsku ... i hiszpansku ?
    "Suspensión del servicio por mantenimiento
    Les informamos que debido a trabajos de mantenimiento ..."

    Taki pomysl nowego zarzadu, czy tylu hiszpanskich klientow Santander
    ma?

    J.

  • 2. Data: 2018-05-19 21:26:54
    Temat: Re: BZWBK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Po ukraińsku nie ma?
    Chyba że ci tylko przez telefon - w telefonie opcja językowa jest.

  • 3. Data: 2018-05-20 11:03:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-05-19 o 14:06, J.F. pisze:

> [...]
    > Les informamos que debido a trabajos de mantenimiento ..."
    >
    > Taki pomysl nowego zarzadu, czy tylu hiszpanskich klientow Santander

    Wersja hiszpańska - także w menu (obsługa konta)- była od samego
    początku wejścia Santandera.
    Nawet używałem do nauki, ale się wieszało częściej.
    Nie sądzę, żeby to miało związek z ilością klientów hiszpańskojęzycznych.
    Kilkanaście lat temu szukałem konta dla oddziału przedsiębiorcy niemieckiego
    i nie udało się znaleźć niczego z menu po niemiecku.
    Były w kilku bankach wersje angielskie i to też słabo z tym było.
    To raczej kwestia tego co postawili programiści.

  • 4. Data: 2018-05-21 11:28:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >niemieckiego
    >i nie udało się znaleźć niczego z menu po niemiecku.

    Dojczebanku jeszcze nie bylo, czy nie ma niemieckiego ?

    No wlasnie tak mi sie wydaje, ze niemieckojezycznych klientow moze byc
    sporo, to przydalaby sie informacja.
    Choc jesli bank nie oferuje obslugi po niemiecku, to i informacja
    niepotrzebna.

    >Były w kilku bankach wersje angielskie i to też słabo z tym było.
    >To raczej kwestia tego co postawili programiści.

    To kwestia tego, co zamowil bank :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-05-21 12:14:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-05-21 o 11:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Dojczebanku jeszcze nie bylo, czy nie ma niemieckiego ?

    Nie pamiętam czy był.
    Jeśli był, to nie miał obsługi po niemiecku.

> [...]
    > sporo, to przydalaby sie informacja.
    > Choc jesli bank nie oferuje obslugi po niemiecku, to i informacja

    Zamawiają to, co uznają, że będzie potrzebne.
    Widać bankowcy uznali, że angielski załatwi wszystkich obcokrajowców
    a BZWBK zrobił wersję hiszpańską dla "swoich".

  • 6. Data: 2018-05-21 16:20:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-05-21 12:14, cef pisze:

    > Zamawiają to, co uznają, że będzie potrzebne.
    > Widać bankowcy uznali, że angielski załatwi wszystkich obcokrajowców
    > a BZWBK zrobił wersję hiszpańską dla "swoich".

    Wszak nowa nazwa zobowiązuje...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/