  • 1. Data: 2015-11-13 21:51:15
    Temat: BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
    Od: Imka <s...@g...pl>

    "Szanowni Państwo,

    pragniemy poinformować, iż Bank Zachodni WBK z dniem 05-11-2015 podjął
    decyzję o zaprzestaniu sprzedaży kart przedpłaconych.

    Dziękujemy za dotychczasową współpracę i przepraszamy za wszelkie
    niedogodności.
    W razie pytań prosimy o kontakt z naszą Infolinią pod numerem telefonu 1
    9999 lub z zagranicy +48 61 81 1 9999 (opłata za minutę połączenia
    zgodnie z taryfą danego operatora).

    Z poważaniem
    Zespół kart przedpłaconych Banku Zachodniego WBK S.A."

    I komu one przeszkadzały...

    --
    Imka

  • 2. Data: 2015-11-13 21:58:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-13 o 21:51, Imka pisze:
> [...]
    > zgodnie z taryfą danego operatora).
    >
    > Z poważaniem
    > Zespół kart przedpłaconych Banku Zachodniego WBK S.A."

    U kogo teraz takie karty pozostają?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-11-13 21:58:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-11-13 o 21:51, Imka pisze:

    > I komu one przeszkadzały...

    były idealną opcją dla tych, którzy mieli zajęcia komornicze...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-11-13 22:01:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-13 o 21:58, RobertS pisze:

    > były idealną opcją dla tych, którzy mieli zajęcia komornicze...

    No ale jak to - jak pracuje legalnie, to ma zajętą pensję, jak
    nielegalnie, to dostaje w gotówce. Oczywiście karty te *mogły* być
    używane przez dłużników, ale nie jest to chyba ich istotna zaleta. No i
    nawet jeśli - to co to bankowi przeszkadza?

    Już prędzej rozpatrywałbym ich użycie w przyjmowaniu płatności w szarej
    strefie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-11-13 22:10:33
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Nov 2015 21:58:05 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > U kogo teraz takie karty pozostają?

    Obawiam się że u nikogo.
    Mille ma jedną - ale trzeba mieć konto.
    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/k
    arty-platnicze/karty-przedplacone

    mBank niby ma
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/#f/0/
    ale jak się przyjrzeć dokładnie to nie ma żadnej.
    Info "Informujemy, że z przyczyn technicznych aktualnie nie ma
    możliwości wnioskowania o Kartę Podarunkową." wisi na stronie już z rok.

    Gdzie indziej nie rzuciły mi się w oczy.

    Jakieś dziwne, rzekomo mBankowe, są na allegro, ale nie wzbudzają mojego
    entuzjazmu.
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =prepaid+mbank&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn
    -kpr-v4-com-1-5-0907

    Ale może warto im się przyjrzeć?
    https://companynet.mbank.pl/mt/fragments/prepaid/pre
    paidLogin.jsp?lang=en

    --
    Imka

  • 6. Data: 2015-11-13 22:12:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 listopada 2015 21:58:21 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > były idealną opcją dla tych, którzy mieli zajęcia komornicze...

    A co nich idealnego odnośnie zajęć?
    Komornikowi pracodawca bezposrednio kasę prześle na jego wezwanie;)
    To samo ZUs czy KRUS

  • 7. Data: 2015-11-13 22:15:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 listopada 2015 21:58:23 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > U kogo teraz takie karty pozostają?
    http://wiewiorka.pl/
    Od nich dostaniesz. Zarejestruj się i przyślą poczta na adres jaki tam podasz.

  • 8. Data: 2015-11-14 02:35:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-11-13 22:10, Imka pisze:

    > Obawiam się że u nikogo.

    ING -
    <http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karta-maes
    tro-przedplacona>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2015-11-14 13:12:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 13 Nov 2015 22:01:24 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > używane przez dłużników, ale nie jest to chyba ich istotna zaleta.
    No i
    > nawet jeśli - to co to bankowi przeszkadza?

    Są naciski z góry. Po wprowadzaniu kart spora cześć szarej strefy
    przerzucila swoją kasę na prepaidy i to było dla banków ok ALE
    jednocześnie wzrosła ilość dochodzeń prowadzonych przez służby dot.
    tych kart co wymudiło konieczną współpracę banku w takich sprawach ,
    co jest dodatkowym kosztem dla banku. Niektóre banki zaczynają się
    obawiać, że ta sytuacja może zagrażać PRowo więc powoli się wycofują.

    Biorę udział w dystrybucji kart prepaid innego dużego banku i od
    niedawna jest tak, że wydając taką kartę np. jasko prezent w promocji
    musimy prowadzić pełną dokumentację kiedy i komu kartę wydajemy i w
    jakich okolicznościach.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-11-14 13:15:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 13 Nov 2015 22:10:33 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:
> [...]

    > Info "Informujemy, że z przyczyn technicznych aktualnie nie ma
    > możliwości wnioskowania o Kartę Podarunkową." wisi na stronie już z

    Karty są nadal dostępne dla organizacj/podmiotów mających konta w
    mBank CompanyNet (oddział korporacyjny).

    --
    Marek