  • 11. Data: 2006-05-19 06:37:19
    Temat: Re: BZ WBK - jak za dawnych dobrych czasow
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    d...@v...pl napisał(a):
    > Szkoda tylko, że porównujesz 2 zupełnie inne modele biznesowe. W PKO
    > BP decyzję o kredycie podejmują osoby bądź w tej samej placówce,
    > gdzie składasz kredyt, bądź w regionie. W Multi decyzja kredytowa
    > podejmowana dla wszystkich placówek w Polsce jest w Łodzi.

    wiec wg Ciebie model biznesowy w pelni wyjasnia ze po miesiacu bank
    wciaz nie dawal koledze odpowiedzi czy dostanie kredyt czy nie ???
    I nie chodzi mi tutaj o ostateczne klepniecie umowy kredytowej ale o
    sama decyzje mowiaca "Panie Iksinski po przeanalizowaniu dostarczonych
    dokumentow i sprawdzeniu w BIK nasz bank udzieli panu kredytu
    hipotecznego - prosze jeszcze doniesc nastepujace dokumenty ..."

    Wychodzi na to ze PKO BP ma model biznesowy sprawniejszy od Multi ;>

    Sam mam kredyt w Multi i wiem jak to tam dziala - analitycy kredytowi sa
    tam sprawni - wiec na 100% ciala dala owa pani ;]

    pzdr
    robbi