  • 1. Data: 2006-11-11 20:50:05
    Temat: BPH rezygnuje z kart Interia w twoim wydaniu
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    witam,
    otrzymałem pisemko z BPH informujące, że rezygnują z prowadzenia
    kart kredytowych Interia w twoim wydaniu.
    Bank zaprasza do oddziału banku w celu anulowania umowy kredytowej i
    wybrania innej karty z oferty banku, oprócz kart World Signia i VIsy
    Platinium.
    Umowy kredytowej nie czytałem jeszcze, żeby sprawdzić jakie mam ew.
    prawa i czy bank ma prawo do rozwiązania tak nagle umowy. Czas na
    podjęcie decyzji mam do końca roku. Wkurzyłem się, że w taki
    sposób bank traktuje klientów, w końcu mogli utrzymać te karty do
    końca ich ważności tzn. 12 miesięcy od podpisania umowy.
    Widać, że coraz więcej do powiedzenia mają Włosi, a klient będzie
    miał takie samo znaczenie jakie ma w Pekao SA.
    NIedługo wybieram się do oddziału, co ciekawego mi zaproponują
    napiszę.Sądzę jednak, że nic ciekawego nie będzie dla mnie oprócz
    standardowej oferty.

  • 2. Data: 2006-11-11 22:26:24
    Temat: Re: BPH rezygnuje z kart Interia w twoim wydaniu
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Widać, że coraz więcej do powiedzenia mają Włosi, a klient będzie
    miał takie samo znaczenie jakie ma w Pekao SA.

    Powoli się przyzwyczajaj... no i od 12 do 15 będzie w oddziałach siesta,
    karty będą działały od 10 do 4 na ranem,... a i trzeźwy bez 2 kg żelu na
    głowie do oddziału nie wchodź ;-)

    *

  • 3. Data: 2006-11-15 12:21:31

    Uzupełniam informacje odnośnie karty Visa Interia w twoim wydaniu.
    Nic specjalnego bank nie oferuje. Jedynie mogę sobie wybrać kartę w
    zamian na standardowych warunkach. Karta wydawana w pierwszym roku za
    darmo, kredyt standardowo -21,90%. Nawet nie mogę przenieść limitu
    na inną kartę BPH bo niedasię. Podobno masiędać przenieść limit
    w połowie grudnia, bo taka opcja będzie.
    Pracownicy oddziału mieli wielkie chęci mi pomóc i zaproponować
    coś ciekawego. Robili co mogli, a mogli niewiele.