  • 1. Data: 2016-11-06 21:19:13
    Temat: BPH nie wstał o 21 :)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Godz. 21:18 BPH dalej leży "W związku z podziałem Banku BPH do 6
    listopada 2016 r. do godziny 21.00, prowadzone są prace techniczne..."

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2016-11-06 22:03:00
    Temat: Re: BPH nie wstał o 21 :)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 06 Nov 2016 21:19:13 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Godz. 21:18 BPH dalej leży "W związku z podziałem Banku BPH do 6
    >listopada 2016 r. do godziny 21.00, prowadzone są prace techniczne..."
    Od 21:48 działa logowanie przez www, przy czym pod starym adresem:
    https://www.bph.pl/pi/do/Login wciąz jest info że nie działa do 21 :)

    Pod nowym https://online-fuzja.aliorbank.pl/ da się zalogować, teksty
    zostały zmienione w niektórych miejscach na "System Internetowy Alior
    Banku do obsługi działalności przejętej z Banku BPH" ale logo BPH
    pozostało zarówno na ekranie logowania jak i po zalogowaniu :D

    Na stronie mobilnej http://mobile.fuzja.aliorbank.pl/pl/ można się
    zalogować (po zalogowaniu logo BPH).

    Aplikacja mobilna nie działa (na stronie logowania desktopowego jest
    info: "Informujemy, że logowanie przez aplikację mobilną zostanie
    udostępnione w dniu 7.11.2016 r. o godz. 10:00. ")

    No i to chyba tyle :)

    WAM

  • 3. Data: 2016-11-06 22:19:14
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 06.11.2016 o 22:03, WAM pisze:

    > No i to chyba tyle :)

    Niestety nie. Strona www.bph.pl nadal istnieje, ale zalogować do banku
    się nie da. Kredyty hipoteczne muszą poczekać. :)

  • 4. Data: 2016-11-06 23:20:11
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 06.11.2016 o 22:19, jo44 pisze:

    > Niestety nie. Strona www.bph.pl nadal istnieje, ale zalogować do banku
    > się nie da. Kredyty hipoteczne muszą poczekać. :)

    No nie jest źle. Udało się zalogować - niestety trzeba zmienić hasło. :)
    Pocieszające, że kredyty znikły. :) Mam nadzieję na zawsze! :)