  • 1. Data: 2004-08-17 20:11:35
    Temat: BPH kredyt hipoteczny
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    Witam
    chce zaciągnąć kredyt hipoteczny w BPH. CZy może ktoś z grupowiczów ma juz
    taki kredyt??
    Może orientujecie sie co decyduje o jego dostaniu tzn co bank sprawdza, czy
    kontroluje zaswiadczenie o zarobkach czy sprawdza plynnosc finansowa firmy w
    ktorej pracuje czy zada PIT-ow czy sugeruje sie ostatnia pensja czy srednia
    za trzy miesiace przy ustalaniu plynności finansowej??
    Prosze o pomoc w tej sprawie
    Paweł

  • 2. Data: 2004-08-17 20:31:19
    Temat: Re: BPH kredyt hipoteczny
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Pawe? K wrote:
    > Witam
    > chce zaci?gn?ae kredyt hipoteczny w BPH. CZy mo?e kto? z grupowiczów ma juz
    > taki kredyt??

    idz najpierw do innych bankow, albo skladaj wnioski w kilku bankach
    nara. z mojego doswiadczenia, bph nie jest bankiem, ktory latwo
    przyznaje kredyty hipoteczne.

> [...]
    > ktorej pracuje czy zada PIT-ow czy sugeruje sie ostatnia pensja czy srednia
    > za trzy miesiace przy ustalaniu plynno?ci finansowej??

    cholera wie, czego oni (i nie tylko oni) chca. ja przynosilem nawet
    swoje ksiazki na dowod ile lat pracuje w mojej branzy, ale i to nie
    pomoglo. kto wie, moze ty bedziesz mial latwiej.

    po pierwsze, idz do oddzialu i wez wykaz dokumentow, jakie masz dostarczyc.

    jacek

  • 3. Data: 2004-08-17 20:37:06
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > chce zaciągnąć kredyt hipoteczny w BPH. CZy może ktoś z grupowiczów ma juz
    > taki kredyt??
    ja mam (udział własny 51%)

    > Może orientujecie sie co decyduje o jego dostaniu tzn co bank sprawdza,
    czy
    przyniosłem wszystkie pity, zaswiadczenia, umowy zlecenia za ostatni rok,
    polise na zycie CU

    > kontroluje zaswiadczenie o zarobkach czy sprawdza plynnosc finansowa firmy
    ??
    > ktorej pracuje czy zada PIT-ow czy sugeruje sie ostatnia pensja czy
    srednia
    > za trzy miesiace przy ustalaniu plynności finansowej??
    zaswiadczenie o zarobkach -chyba za 6 miesiecy
    Dokumenty wysyłają gdzies do swojego centrum (Poznań - ostatnio słyszałem,
    że Rybnik??) -w oddziałach nie podejmują decyzji o przyznaniu kredytu -
    tylko podpisuja dokumenty/umowę

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-08-18 05:23:20
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisał w wiadomości

    > cholera wie, czego oni (i nie tylko oni) chca. ja przynosilem nawet
    > swoje ksiazki na dowod ile lat pracuje w mojej branzy, ale i to nie
    > pomoglo. kto wie, moze ty bedziesz mial latwiej.

    Nastepnym razem przynies papier z ktorego bedzie
    wynikalo ile jeszcze lat bedziesz pracowal!!
    ;)))

  • 5. Data: 2004-08-18 05:24:23
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Dokumenty wysyłają gdzies do swojego centrum (Poznań - ostatnio słyszałem,
    > że Rybnik??) -w oddziałach nie podejmują decyzji o przyznaniu kredytu -
    > tylko podpisuja dokumenty/umowę

    Tak to juz ma wiele bankow, a bedzie mialo jeszcze
    wiecej....

  • 6. Data: 2004-08-18 10:21:25
    Od: "WRX" <g...@N...SPAMUJ.OP.PL>

    no zobaczmy ja w tym tygodniu mam miec decyzje

    a oddawałem sterte dokumentów
    oprocz standardowych zaświadczen
    PIT, umowa o prace, umowy zlecenia, rachunki, KRS firmy w ktorej pracuje
    jakis koszmar

  • 7. Data: 2004-08-18 10:43:43
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    WRX wrote:

> [...]
    >
    > a oddawa?em sterte dokumentów
    > oprocz standardowych za?wiadczen
    > PIT, umowa o prace, umowy zlecenia, rachunki, KRS firmy w ktorej pracuje

    standard. mnie bph maglowal przez 7 tygodni, z tego 3
    tygodnie zajelo im wydanie decyzji. diabli wzieli
    urlop, ale myslalem ze warto czekac.

    jeszcze w piatek zapewniano mnie, ze nie ma problemow,
    ze dostane kredyt, a w poniedzialek poinformowano mnie,
    ze jednak nie dostane (tzn. dostane, ale na zbojeckich
    warunkach). potem odmowiono mi wydania kompletu
    dostarczonych przeze mnie dokumentow.

    nie polecam tego banku, podobnie nie polecam db
    (podobne traktowanie klienta). i nie chodzi tu o to,
    ze nie dostalem kredytu, ale o to jak bylem traktowany.
    w db zarzadano ode mnie dostarczenia dokumentow
    kurierem, co tez uczynilem, a potem przez dwa tygodnie
    nikt do nich nie zajrzal, wydarcie dokumentow z
    powrotem zajelo mi 2 tygodnie.

    jedynym rezultatem ponad dwumiesiecznych walk z bankami
    jest to, ze schamialem w kontaktach z urzednikami i
    pracownikami bankow.

    jacek

  • 8. Data: 2004-08-18 11:09:50
    Od: "WRX" <g...@N...SPAMUJ.OP.PL>

    Uzytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisal w wiadomosci
    > tygodnie zajelo im wydanie decyzji. diabli wzieli
    > urlop, ale myslalem ze warto czekac.

    7 tygodni !!!!! to jakis koszmar a w reklamie maja 7 dni na podjecie decyzji
    jesli nie to niech spadaja na drzewo wezme kredyt w innym banku

  • 9. Data: 2004-08-18 11:16:25
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    WRX wrote:

    > 7 tygodni !!!!! to jakis koszmar a w reklamie maja 7 dni na podjecie decyzji
    > jesli nie to niech spadaja na drzewo wezme kredyt w innym banku

    4 tygodnie kompletowalem dokumenty i czekalem az pani
    konsultant w oddziale laskawie na nie spojrzy. potem,
    po odeslaniu dokumentow do analityka w centrali przez
    3 tygodnie donosilem dodatkowe dokumenty. 7 dni to
    fikcja.

    jacek

  • 10. Data: 2004-08-18 11:41:28
    Od: "WRX" <g...@N...SPAMUJ.OP.PL>

> [...]
    > po odeslaniu dokumentow do analityka w centrali przez
    > 3 tygodnie donosilem dodatkowe dokumenty. 7 dni to

    no nic ja czekam do poniedzialku do 12 jesli nei bedzie odpowiedzi to neich
    spadaja
    w sumie dziwmy ten bank bo mam u nich konto od 8 lat co miesiac regularne
    wplywy a oni zadaja tony dokumentów
    paranoja