  • 1. Data: 2004-08-17 18:46:50
    Temat: Visa classic-jaki bank wyda bez zaświadcz. o dochodach
    Od: "lens" <m...@g...pl>

    dochody 1700 netto, pracodawca w innym miesci i zalatwienie takiego
    zaswiadczenia jest klopotem. Potrzebuje karte tylko do konca roku,
    udokumentuje obrót na rachunku np. jego historia.

    Maciek

  • 2. Data: 2004-08-17 19:18:18
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 17 sierpień 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, lens wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    > dochody 1700 netto, pracodawca w innym miesci i zalatwienie takiego
    > zaswiadczenia jest klopotem. Potrzebuje karte tylko do konca roku,
    > udokumentuje obrót na rachunku np. jego historia.

    mam dokladnie taka sama sytuacje (co do dochodu i pracodawcy w innym
    miescie). powiedzialem pracodawcy zeby mi przyslal zaswiadczenie poczta i
    przyslal bez problemow - to jego obowiazek :) masz juz jakas inna karte
    kredytowa?

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 3. Data: 2004-08-17 19:28:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 17 Aug 2004 20:46:50 +0200, "lens" <m...@g...pl> wrote:

    >dochody 1700 netto, pracodawca w innym miesci i zalatwienie takiego
    >zaswiadczenia jest klopotem. Potrzebuje karte tylko do konca roku,
    >udokumentuje obrót na rachunku np. jego historia.

    nie masz nawet ZUS-owskich RMUA (nie wspominając o umowie o pracę)?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-08-17 21:07:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-08-17 21:18, Użytkownik Solos napisał:
    > masz juz jakas inna karte kredytowa?

    A gdzie napisał, że chce VC kredytową?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-08-18 08:15:01
    Od: LLL <l...@l...pl>

    lens wrote:

> [...]
    > zaswiadczenia jest klopotem. Potrzebuje karte tylko do konca roku,
    > udokumentuje obrót na rachunku np. jego historia.

    Niektore banki wydaja na podstawie historii rachunku.
    Kiedys tak bylo w lukasie, nie wiem czy sie nie zmienilo ale mozesz zapytac

  • 6. Data: 2004-08-18 08:59:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dochody 1700 netto, pracodawca w innym miesci i zalatwienie takiego
    > zaswiadczenia jest klopotem.

    Średni kłopot - pocztą może przysłać.

    >Potrzebuje karte tylko do konca roku,
    > udokumentuje obrót na rachunku np. jego historia.

    mbank mi wydał - konto od min. 6 miesięcy, no oczywiście wpływy. Co ciekawe
    u mnie pensja leci do Lukasa, więc mbank nie miał w historii rachunku
    wpływów od pracodawcy.

  • 7. Data: 2004-08-19 18:26:46
    Od: "lens" <m...@g...pl>

    lukas wymaga umowy chyba na 24 miesiace od wydania VC ja mam do konca roku
    (czas okreslony)
    wczesniej mialem VC w PKO SA- bez problemow z historii konta ale po ostatnim
    ich nr. stwierdzilem ze szkoda mojego czasu i studiowania prawa bankowego -
    bo o ni o nim nie slyszeli... wypowiedzialem umowe