  • 1. Data: 2004-09-30 20:44:10
    Temat: BPH - czy cos sie zmienilo...
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Stoje przed wyborem nowego banku, niestety w CITI jestem chyba mala
    plotka, bo mnie zlewaja z KK ;(, dlatego postanowilem z nimi sie
    pozegnac (tylko szkoda mi jest tych darmowych przelewow przez net... no
    i 4-letniej historii rachunku). Anyway, czy BPH zmienil juz nastawienie
    do klientow? Czy wypowiedzi z lipna nt BPH mozna uznac za nieaktualne?

    w BPH Interesuje mnie konto Zloty Sezam, z tego co widac, w cenniku
    atrakcyjnie to wyglada, ale wiadomo jak bywa w zyciu...

    bede wdzieczy za opinie.

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...

  • 2. Data: 2004-10-01 08:04:35
    Temat: Re: BPH - czy cos sie zmienilo...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004 22:44:10 +0200, ErkA
    <U...@p...onet.pl> wrote:

    >Witajcie
    >
    >Stoje przed wyborem nowego banku, niestety w CITI jestem chyba mala
    >plotka, bo mnie zlewaja z KK ;(,

    A dokładniej co Ci robią?
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2004-10-01 10:18:06
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A dokładniej co Ci robią?

    jak wspomnialem, konto mam u nich od 4 lat..., zadzwonilem na
    infolinie, aby dowiedziec sie, czy moge miec karte, czy mam jakies
    szanse...kobietka milutkim glosem powiedziala, ze oczywiscie, bez
    problemow mi wydadza, bo jestem klientem "ze stazem", wiec nie widzi
    problemow... w ciagu 2 dni spotkalem sie z ichnim przedstawicielem,
    wypelnilem wniosek i w ciagu 3-4 dni roboczych dostalem odpowiedz...
    (szybko - czwartek wniosek.. we wtorek odpowiedz). Napisali, ze nie
    wydadza mi karty, gdy w infolinii spytalem sie dlaczego, powiedzieli,
    ze bank skorzystal z prawa niepodawania przyczyny... (kolejny raz,
    kiedys tez staralem sie o karte, ale to mlody szczyl (22 l.) bylem - to
    pewnie dlatego mi odmowili, ale oficjalnie przyczyny nie podali...)

    Dlatego zastanawiam sie, czy nadal im "ufac" czy po prostu zmienic
    konto...

  • 4. Data: 2004-10-01 10:49:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ErkA napisał:

> [...]
    >
    > w BPH Interesuje mnie konto Zloty Sezam, z tego co widac, w cenniku
    > atrakcyjnie to wyglada, ale wiadomo jak bywa w zyciu...

    Ja nie polecam. A jesli chodzi o podejcie do klientow to wrecz odradzam.
    Chyba, ze lubisz biegac do oddzialu.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-10-01 11:14:53
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-01, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta> wrote:

    > Ja nie polecam. A jesli chodzi o podejcie do klientow to wrecz odradzam.
    > Chyba, ze lubisz biegac do oddzialu.

    Ech ...jak każdy bank bywa lepiej lub gorzej :)
    Kolega bartol to reprezentant skrajnej opcji :P

    Ogólnie jeśli chodzi o obsługę via net - problemów z wiekszością rzeczy nie
    ma. Jedyne co robi kwiatki to powiadamianie SMS - raz jest, raz nie ma ..
    Co do oddziałów to zależy jak trafisz - ten bank ma i nowoczesne placówki
    i odziałby z boazerią pamiętającą może Gierka.
    Obsługa też róznie - u mnie młode dziewczyny - idzie wszystko załatwić :P

    Ja na razie jestem zadowolony..

    P.S Konto Srebrny Sezam + Sezam Menadżer..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 6. Data: 2004-10-05 10:55:30
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Ja nie polecam. A jesli chodzi o podejcie do klientow to wrecz odradzam.
    > Chyba, ze lubisz biegac do oddzialu.

    Ja ostatnio byłem w oddziale w grudniu ubiegłego roku,
    więc chyba nie jest aż tak źle.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 7. Data: 2004-10-05 10:59:39
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Artur Czeczko napisał:

    > Ja ostatnio byłem w oddziale w grudniu ubiegłego roku,
    > więc chyba nie jest aż tak źle.

    Nie ciesz sie, jeszcze Cie wezwa. ;-)))

    Bartol

  • 8. Data: 2004-10-05 13:34:38
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Nie ciesz sie, jeszcze Cie wezwa. ;-)))

    Ale mój oddział (Warszawa, Nowogrodzka) całkiem przyjemny jest. :)
    Mięciutkie kanapy są dla klientów czekających na obsługę...
    W domu takich nie mam. W pracy tym bardziej. :)

    Pozdrawiam,
    Artur